Forslag til ændring af grafikkort
Fra : Finn Boye

Dato : 29-03-03 07:49

Hej Ølle

Ja, jeg er en smut i Svendborg og sidder lige og hyggelæser lidt om
grafikkort. Og jeg er kommet frem til at hvis du vil ofre ca. 300 kr. ekstra
så tager du et Sapphire Radeon 9500 PRO 128 MB DDR-ram til 1699kr.
Fordelene frem for GF4 TI-4200 er at det er lidt hurtigere, flottere grafik,
DirectX 9,0 kompatibel (stor fordel) og koster næsten det samme.
Her er der en test:
http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=1450

Skal lige nævne at køleren ikke er den i testen, så lydniveauet skulle være
blevet bedre. Jeg synes du skal vælge dette kort, de par hundrede kroner er
givet godt ud for et nyere grafikkort. GF4 TI-4200 er jo snart et år skal vi
huske.

Nåh, ville lige nævne det, samtidig med at jeg håber at have fået lidt af
min hardware-konsulent status tilbage

Vi snakkes
Kenneth

Fra : Finn Boye

Dato : 29-03-03 08:18

Hej NG

Det var ikke meningen dette skulle sendes til nyhedsgruppen, men til en
kammerat. Jeg beklager meget og vil forsøge at være mere omhyggelig med "ny
post" fremover.

Med venlig hilsen