Spørgsmål angående Priceline.com
Fra : Mads Vestergaard

Dato : 29-03-03 00:12

Hej NG

Jeg har et spørgsmål angående priceline. Hvordan bestiller man et værelse på
siden hvis man er ikke-amerikaner man kan jo ikke vælge land, men kun
hvilken stat man bor i.

Mvh

Mads Vestergaard

Fra : Rasmus Toft Lauridse~

Dato : 29-03-03 13:17

Mads Vestergaard wrote:
> [...]
> siden hvis man er ikke-amerikaner man kan jo ikke vælge land, men kun

Jeg har haft samme problem.. efter at have ledt deres hjælpe tig igennem
fandt jeg endelig ud af at de ikke tilbyder deres service til non US
residents

Er der nogen der kender en service der ligner eller bare kender et
billigt sted at bo i London

Rasmus

Fra : Grethe Nielsen

Dato : 29-03-03 15:18

"Rasmus Toft Lauridsen" skrev i en meddelelse...
> Jeg har haft samme problem.. efter at have ledt deres hjælpe
> tig igennem fandt jeg endelig ud af at de ikke tilbyder deres
> service til non US residents

Nederst på deres side er der fx et link til "Visit priceline in
the UK"

http://www.priceline.co.uk/

--
Bedste hilsner Grethe
Homepage: http://www.sportslex.com/

Fra : Rasmus Toft Lauridse~

Dato : 29-03-03 15:47

Grethe Nielsen wrote:

> Nederst på deres side er der fx et link til "Visit priceline in
> the UK"

> http://www.priceline.co.uk/

Tak for hjælpen

men den er så begrænset til uk residents
Og jeg sidder desværre i lille danmark

Det var ellers et godt forsøg

Rasmus

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 29-03-03 15:36

" fandt jeg endelig ud af at de ikke tilbyder deres service til non US
> residents
>
>Hmm, så må vi lige have en kommentar fra Pizzamann, for han skriver i sit
indlæg fra 14.3, at han har booket via Priceline.com ...

Hvordan gør du Pizzamann ??

Hilsen
Pernille

Fra : Pizzaman

Dato : 30-03-03 12:36

Det er IKKE rigtigt, at Priceline kun er for "US Residents".

Jeg har lavet flere bookinger uden problemer. Se mit indlæg
længere nede i dene tråd.

Pizzaman

Fra : John Sahl

Dato : 29-03-03 22:02

Mads Vestergaard wrote:
> Jeg har et spørgsmål angående priceline. Hvordan bestiller man et
> værelse på siden hvis man er ikke-amerikaner man kan jo ikke vælge
> land, men kun hvilken stat man bor i.

Vælg en tilfældig stat? Det virker så vidt jeg er orienteret.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : Pizzaman

Dato : 30-03-03 12:35

Hejsa!

Det er slet ikke noget problem at bestille via Priceline - selvom
man ikke er "US Resident".

Jeg vælger blot en tilfældig stat (og et tilfældigt ZIP-nummer fra
den pågældende stat) og så går reservationen glat igennem.
Priceline bruger ikke adresse-oplysningen til noget som helst -
reservationen foretages udelukkende under ens navn.

Du kan læse meget mere om priceline på den uafhængige side

www.biddingfortravel.com

Her er der tonsvis af god information om Priceline - bla. en FAQ
der giver dig svar på alle spørgsmål. Der er også en "Non US FAQ"
der bla. netop behandler spørgsmålet om indtastning af stat ved
reservation.

Og endelig er biddingfortravel stedet hvor folk fra hele verden
indrapporterer til hvilke priser de har fået vindende bud i de
forskellige byer. Så du kan gå ind og se hvad realistiske bud er i
lige præcis den by du skal rejse til.

HUSK at Pricelines egne prisindikationer INTET har med
virkeligheden at gøre. De har udelukkende til formål at få dig til
at byde så højt som muligt. Og du skal derfor fuldstændigt
ignorere dem. Din eneste kilde til i hvilket niveau du skal byde
bør være biddingfortravel.

Siden sidst har jeg lavet yderligere to reservationer via
Priceline (Orlando & Key West) til priser langt under hvad man
normalt skal betale.

Skriv endelig hvis du har flere spørgsmål !

Pizzaman