CM4 - Hjælp virker ikke
Fra : Annika Leth-Olsen

Dato : 28-03-03 23:27

Hej NG
Ja, jeg har også invisteret i dette geniale spil.
Men jeg kan ikke få det til at virke. Det går fint med installationen, men
lige så snart jeg skal starte spillet op. Så sker der ikke andet end, at
curseren bliver lavet om til en roterende cd-skive. Altså ingen reaktion.
Min pc skulle være stor nok.
1 Gegahertz
256 mb ram

Har I nogen løsning. Eller skal jeg bare regne med det er en fejl på cd´en?

kh Annika

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 29-03-03 08:44

> [...]
> 1 Gegahertz
> 256 mb ram
>
> Har I nogen løsning. Eller skal jeg bare regne med det er en fejl på

Hej Annika.

Fejl på CD'en forekommer meget sjældent, så start med at se efter problemet
andetsteds. Hvordan ser resten af din computer ud? Styresystem, grafikkort,
lydkort osv.

--
Jacob H. Nielsen
http://boomtown.net - Nyheder, artikler og anmeldelser

Fra : Annika Leth-Olsen

Dato : 29-03-03 11:04

Hej igen
Styresystemet er XP
Grafikort er G-Force 3
Lydkort SB Live
kh Annika

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 29-03-03 12:52

"Annika Leth-Olsen" <letholsen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hej igen
> Styresystemet er XP
> Grafikort er G-Force 3
> Lydkort SB Live
> kh Annika

prøv at skrive i alt.games.champ-man

De er ret hardcore...

Mvh.
Lars

Fra : Annika Leth-Olsen

Dato : 29-03-03 14:51

Hej igen
Nu virker det.
Det hjalp at lukke programmerne som kørte i baggrunden.
kh Annika