Andet multimedie
bentjuul 3670
Spillekort
Fra : Kim Larsen

Dato : 28-03-03 22:49

Hej i gruppen

Jeg har sat mig selv på en opgave hvor jeg skal bruge nogle spillekort, jeg
kan dog nøjes med det der er illustreret i hjørnerne (ruder, spar, hjerter
og klør), er der mon en her i gruppen der har, eller kan/vil henvise mig til
et sted hvor jeg kan hente dem. Det må meget gerne være i en god kvalitet.
Jeg har adgang til Photoshop og Illustrator.

På forhånd tak for hjælpen.

Kim Larsen

Fra : Madsen

Dato : 28-03-03 23:38

Kim Larsen skrev:

> [...]
> hjørnerne (ruder, spar, hjerter og klør), er der mon en her i
> gruppen der har, eller kan/vil henvise mig til et sted hvor jeg

Jeg ved ikke om du kan bruge dem, men du kan prøve:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/illustrator/kort.zip> (110 KB).

De er snuppet fra en gammel CorelDraw! 4 cd og er eksporteret til
Illustrator 8 EPS.

Madsen.

Fra : Kim Larsen

Dato : 29-03-03 02:20

> [...]
> <http://home18.inet.tele.dk/madsen/illustrator/kort.zip> (110 KB).
>
> De er snuppet fra en gammel CorelDraw! 4 cd og er eksporteret til

Kanon Madsen, lige hvad jeg kunne bruge, tak for det

Kim Larsen

Fra : Madsen

Dato : 29-03-03 19:18

Kim Larsen skrev:

> Kanon Madsen, lige hvad jeg kunne bruge, tak for det

Velbekom.

Madsen.