DVD Priser
Fra : Hans Jørgen Hvid

Dato : 28-03-03 21:36

Jeg står og mangler nogle DVD skiver. Hvor køber man dem billigst i Kbh?
jeg mener nogen har nævnt at Office Line har rimelige priser?
Mvh
Hans Jørgen Hvid

Fra : 3000 Peter Perlsø

Dato : 29-03-03 09:35

Hans Jørgen Hvid <hj.hvid@teliamail.dk> wrote:

> Jeg står og mangler nogle DVD skiver. Hvor køber man dem billigst i Kbh?
> jeg mener nogen har nævnt at Office Line har rimelige priser?
> Mvh
> Hans Jørgen Hvid

Office line har sjældent noget til reimelige priser.

Prøv falkoner alle. ComputrButikken sæger DVD-R til 69 kr og DVD-RW til
99.

--
- Peter +45 5192 3981
"Det er helt rigtigt at dømme dem til døden, når de forlader Islam"

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 29-03-03 12:34

3000 Peter Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> Office line har sjældent noget til reimelige priser.
>
> Prøv falkoner alle. ComputrButikken sæger DVD-R til 69 kr og DVD-RW til
> 99.

Det lyder dyrt for én skive. Apple's skiver koster omkring 150 kr. for 5
stk.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 29-03-03 13:02

René Frej Nielsen wrote:

> Det lyder dyrt for én skive. Apple's skiver koster omkring 150 kr. for 5
> stk.

Hvis i skulle komme til tyskland så sælges 10 stk foe 150 kr.

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 29-03-03 13:31

Henrik Lindskou <sydjyderfjern@worldonline.dk> wrote:

> Hvis i skulle komme til tyskland så sælges 10 stk foe 150 kr.

www.nierle.de har 10 stk. (1-2x) for 95 kr. og 50 stk (1x) for 386 kr.
Det er 7,72 pr. stk! Jeg har dog ikke selv købt noget hos dem, da jeg
endnu ikke har gjort mig de store erfaringer med DVD-R.

Fra : Johnny Louis

Dato : 29-03-03 14:38

> [...]

> Det er 7,72 pr. stk! Jeg har dog ikke selv købt noget hos dem, da jeg
> endnu ikke har gjort mig de store erfaringer med DVD-R.

Jeg har handlet hos dem flere gange og de er ok.
Med fragt og det hele bliver det til ca. 10 kr. pr. DVD-R skive ved køb
af 50 stk.
Man indbetaler pengene pr. forskud til deres konto i Jyske Bank Kbh.

Johnny Louis

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 29-03-03 15:43

Johnny Louis <bendatafjerndette@postman.dk> wrote:

> [...]
> af 50 stk.
> Man indbetaler pengene pr. forskud til deres konto i Jyske Bank Kbh.

Hvilke mærker har du prøvet og hvilken brænder har du? Er deres Vivastar
og Princo ok til SuperDrive?

Fra : Johnny Louis

Dato : 29-03-03 16:26

René Frej Nielsen <spam02@tdcadsl.dk> wrote:

> Hvilke mærker har du prøvet og hvilken brænder har du?
Min brænder er en Pioneer DVD-RW DVR-105

>Er deres Vivastar og Princo ok til SuperDrive?

DVD-R 4,7 GB (G) Vivastar B-Ware unbedruckt in 50er Cakebox
(B-Ware ist vom Umtausch ausgeschlossen)
Det var disse jeg købte og de er ok.

Johnny Louis

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 29-03-03 16:46

> Min brænder er en Pioneer DVD-RW DVR-105

En indbygget SuperDrive? Det samme her.

> DVD-R 4,7 GB (G) Vivastar B-Ware unbedruckt in 50er Cakebox
> (B-Ware ist vom Umtausch ausgeschlossen)
> Det var disse jeg købte og de er ok.

Herligt, det er også de billigste, men det er selvfølgelig 1x diske. Til
privat brug må det dog også være også godt nok.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Bitbucket

Dato : 29-03-03 13:28

> [...]

> Jeg står og mangler nogle DVD skiver. Hvor køber man dem billigst i Kbh?
> jeg mener nogen har nævnt at Office Line har rimelige priser?

http://www.billigmedien.de/shop/

DVD-R Verbatim 28kr/stk
DVD+R Verbatim 33kr/stk
DVD+RW Verbatim 35kr/stk