Dualhead?
Fra : Claus Smith

Dato : 28-03-03 21:50

Hej.

Er man bundet til Matrox's dualhead serie,. hvis man vil have to skærme på
sin pc?

Bruger idag AGP porten til en skærm.

Gode råd og vejledning søges.

Claus Smith - Pigefotografen

www.pigefotografen.dk
www.babesline.dk

Fra : Madsen

Dato : 28-03-03 22:48

Claus Smith skrev:

> Er man bundet til Matrox's dualhead serie,. hvis man vil have to
> skærme på sin pc?

Nej. Mange producenter laver kort med dualhead-lignende funktioner.
ATI har deres Hydravision og Nvidis har deres TwinView. Du har også
mulighed for at installere et ældre PCI-grafikkort ved siden af dit
nuværende AGP-kort og på den måde få mulighed for to skærme.

Madsen.

Fra : Kim Larsen

Dato : 29-03-03 02:23

> [...]
> mulighed for at installere et ældre PCI-grafikkort ved siden af dit
> nuværende AGP-kort og på den måde få mulighed for to skærme.

Madsen, du burde nævne at Matrox nok er det bedste til at styre 2 skærme, og
det med at se sagerne på en TV skærm, du som nærmest er Matrox fanatiker

Kim Larsen

Fra : Madsen

Dato : 29-03-03 17:19

Kim Larsen skrev:

> Madsen, du burde nævne at Matrox nok er det bedste til at styre 2
> skærme, og det med at se sagerne på en TV skærm, du som nærmest er
> Matrox fanatiker

Nå ja, men det er der jo delte meninger om. Jeg er blot ikke i tvivl
om hvad jeg ville vælge. :)

Madsen.

Fra : Tomasz

Dato : 05-04-03 12:53

> Nå ja, men det er der jo delte meninger om. Jeg er blot ikke i tvivl
> om hvad jeg ville vælge. :)

Nemlig nemlig

Hilsner
Tomasz