hvilket Radeon 9700?
Fra : Tony L

Dato : 28-03-03 21:41

Hej alle.

Står og vil købe subj. ell. et 9700 Pro. Når jeg spiller er det ofte 3-D
spil, ellers laver jeg lidt billedbehandling
og hjemmesider. Derudover vil jeg også slutte mit dvd-drev til mit tv og se
film der.

Hvis jeg ønsker at købe ovenstående kort (og det vil jeg) hvad kan der så
anbefales af mærker - eller, er der
den store forskel når man ikke er fanatisk.

Sidst, hvad er den umiddelbare forskel på 9700 og 9700 Pro (udover ca. 1000
kr.).

Jeg kører på en
2.0 Ghz m.
1024 Ram (pc2100)

På forhånd tak.

TonyL

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 28-03-03 22:03

"Tony L" <lindkoldNOSPAM@city.dk> wrote in message
> Hvis jeg ønsker at købe ovenstående kort (og det vil jeg) hvad kan der så
> anbefales af mærker - eller, er der
> den store forskel når man ikke er fanatisk.

De fleste kort bliver lavet samme sted (hos Sapphire), så det er meget
begrænset, hvad der er af forskelle.

> Sidst, hvad er den umiddelbare forskel på 9700 og 9700 Pro (udover ca.
1000
> kr.).

Ren og skær clockfrekvens. Ellers er de helt ens. Mange 9700'ere kan nok
godt clockes op i nærheden af en PRO, mens PRO'en til gengæld kan clockes
yderligere

Vær opmærksom på, at 9800'eren er lige rundt om hjørnet. Der er tale om en
mindre overhaling af chip og design, ikke noget væsentligt.

/Nikolaj

Fra : Tony L

Dato : 28-03-03 22:19

> yderligere
>
> Vær opmærksom på, at 9800'eren er lige rundt om hjørnet. Der er tale om en
> mindre overhaling af chip og design, ikke noget væsentligt.

I know... og håber at dette vil presse prisen på 9700'eren... Så jeg vil
give det lidt tid inden jeg køber.

TonyL