copyright, billeder
Fra : preben ipsen

Dato : 27-03-03 22:35

Hej
Vi har et web-site hvor brugerne bl.a. kan indsende billeder af deres hunde.
På vores side står så:
Ansvar og rigtigheden af indsendt materiale påhviler ikke xxxxxx.dk.
Men er det nok? altså hvis nu en person sender et billede til os, vi sætter
det på siden, og det så viser indsenderen ikke har lov til at bruge det?
hva´så?
Hvordan skal vi formulere os, så vi ikke kommer i klemme?
venlig hilsen
Preben

Fra : RpR

Dato : 28-03-03 00:19

> Hvordan skal vi formulere os, så vi ikke kommer i klemme?

Tror ikke problemet er større end at i kan få lov at pille billederne ned
igen såfremt personen der klager har noget at ha' sin påstand i.
Men klyng mig ikke op på det.

Det er den opskrift jeg har kørt mit site i indtil nu, og den har virket
ganske godt.

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine