dørklokke/telefon
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-03-03 18:31

Hej

Er der nogen der ved om der findes et lille smart billigt system.. som kan
ringe op til en telefon, hvis døren ikke bliver åbnet efter et stykke tid...
hvor personen uden for døren så kan snakke med mig.... den skal så kunne
ligge røret på igen, når der afbrydes i den anden ende....

Jeg har trukket et netværkskabel ud til døren, hvis man nu kunne ud af noget
smart noget!

Hvad med et byggesæt?

Takker, mvh Bjarke

Fra : Arne Keller

Dato : 28-03-03 22:32

On Fri, 28 Mar 2003 18:30:30 +0100, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

> [...]
>hvor personen uden for døren så kan snakke med mig.... den skal så kunne
>ligge røret på igen, når der afbrydes i den anden ende....

Der findes telefoner med tilkobling af slutblik m.m. til dette,
billige er de ikke så vidt jeg husker.

Jeg kan ikke komme på hvad de hedder, på trods af at jeg går igennem
en dør flere gange om dagen hvor der sidder en

>Jeg har trukket et netværkskabel ud til døren, hvis man nu kunne ud af noget
>smart noget!

Det er nok en god ide.

>Hvad med et byggesæt?

Ingen aning.

--
Arne Keller
Jeg udtaler mig, på usenet, alene på egne vegne.

Fra : Arne Keller

Dato : 29-03-03 21:29

On Fri, 28 Mar 2003 22:31:36 +0100, Arne Keller <arne@kellernet.org>
wrote:

>Der findes telefoner med tilkobling af slutblik m.m. til dette,
>billige er de ikke så vidt jeg husker.
>
>Jeg kan ikke komme på hvad de hedder, på trods af at jeg går igennem
>en dør flere gange om dagen hvor der sidder en

Nu gik jeg forbi en her i eftermiddag:
http://www.bewator.se/

Denne er enkel og tilsluttes en PABC
http://www.bewator.se/bewakat/default.asp?area=product&NewLocale=1053

Kan så vidt jeg ved købes hos elgrossisterne.

Fra : Hartmann

Dato : 31-03-03 07:06

Hej

De eneste telefoner jeg kender der har noget der ligner dette er af
fabrikat Webator,så vit jeg husker er det Metrix der forhandler disse,
men at beskrive dem som billige vil nok være noget af en overdrivelse.
Der virker fint, har sat en del op af dem, og brugt dem i mange
forskellige konfigurationer.

MVH

http://www.kandu.dk/