krænkelser af børn pr. telefon
Fra : P.N.

Dato : 27-03-03 18:37

Her er endnu et eksempel på at afstraffelse af pædofile ikke virker. Hvis
hans fingre blev amputeret kan han ikke ringe eller forulempe de små.
P.N.

38-årig pædofil idømt to års fængsel for krænkelser af børn pr.
telefon

/Ritzau/ - 14:15 - 27. mar. 2003

Ved at gennemse annoncer fra Den Blå Avis fandt en tidligere sexdømt
frem til børn fra hele landet, som han krænkede gennem telefonen.

Manden, den 38-årige Mac William Jørgensen, har tidligere begået
lignende kriminalitet, og hans fortid spillede ind, da Østre Landsret
torsdag straffede ham med fængsel i to år for blufærdighedskrænkelse. Dermed
blev en dom afsagt af Retten i Brøndbyerne stadfæstet.

I Den Blå Avis gik Jørgensen bl.a. efter annoncer, hvor for eksempel
barnecykler var til salg. Han sikrede sig, at børnene var alene hjemme og
fik dem så til at berøre sig selv på intime steder.

I 1995 blev han kendt skyldig i grove seksuelle krænkelser af mere end
50 småbørn. Dengang blev straffen fem års fængsel.

Fra : Babba-Papa

Dato : 28-03-03 16:48

Thu, 27 Mar 2003 18:37:19 +0100, havde "P.N." <pip160@hotmail.com>
gang i hammer og mejsel og da stentavlen blev pustet ren, stod der
følgende:

>Her er endnu et eksempel på at afstraffelse af pædofile ikke virker. Hvis
>hans fingre blev amputeret kan han ikke ringe eller forulempe de små.
>P.N.

Duer ikke, han kan taste med næsen eller med tæerne eller med ......
--
Med venlig hilsen / Best regards

Thomas Jensen

Fra : Carsten Riis

Dato : 31-03-03 13:49

Babba-Papa wrote:

> [...]
> følgende:

> Duer ikke, han kan taste med næsen eller med tæerne eller med ......

nej, jeg vil ikke vide hvad de seks prikker står for.

Billeder gå væk, gå væk.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Babba-Papa

Dato : 01-04-03 11:00

Mon, 31 Mar 2003 14:49:08 +0200, havde Carsten Riis <cr@carben.dk>
gang i hammer og mejsel og da stentavlen blev pustet ren, stod der
følgende:

>nej, jeg vil ikke vide hvad de seks prikker står for.

Albuen, selvfølgelig. (kræver spidse af slagsen men alligevel)
Hvad troede du at det var ?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-03-03 14:44

P.N. wrote:
> [...]
> små.
> P.N.

> 38-årig pædofil idømt to års fængsel for krænkelser af børn pr.

ahh det er da også en rum tid for at snakke i telefon :0) 2 år i spjældet -
jeg viste sgu ikke det ga så meget ( ? )
men hvor om alting er så er krænkelese af sine med mennesker under alle
former også strafbart pr. tlf
hvad jeg nu finder helt rigmeligt