Kendingsmelodi "Troldspejlet " !
Fra : PerMand

Dato : 27-03-03 23:17

Hej Gruppe !

Er der en af jer der kender titlen på kendingsmelodien til
Troldspejlet, der sender på DR1

Hilsen Per

Fra : Kristin Andreassen

Dato : 27-03-03 23:42

"PerMand" skrev:

> Er der en af jer der kender titlen på kendingsmelodien til
> Troldspejlet, der sender på DR1

Hej Per

Hvis jeg ikke tager helt fejl så er melodien hentet fra filmen "Gremlins"
fra 1984. Hvad melodien hedder, aner jeg ikke. Prøv evt. at kigge på
soundtrack-listen til filmen inde på IMDb.

Venlig hilsen Kristin.

Fra : S. Sørensen

Dato : 28-03-03 00:20

"Kristin Andreassen" <kristinREMOVETHIS@homemail.dk> wrote in message

> [...]
> fra 1984. Hvad melodien hedder, aner jeg ikke. Prøv evt. at kigge på
> soundtrack-listen til filmen inde på IMDb.

Det er det..

Mvh
Steinbjørn Sørensen

Fra : PerMand

Dato : 28-03-03 11:16

"S. Sørensen" <steinb[removethistogetavalidemail]@worldonline.dk> wrote in message news:<b600v5$cae$1@news.net.uni-c.dk>...
> "Kristin Andreassen" <kristinREMOVETHIS@homemail.dk> wrote in message

> Det er det..
>
> Mvh
> Steinbjørn Sørensen

Hej Kristin og Steinbjørn !

Mange tak for svarerene....nu vil gå på jagt efter soundtracket !

Hilsen Per

Fra : Lars Bernau

Dato : 28-03-03 14:09

S. Sørensen proklamerede for den undrende verden:

> "Kristin Andreassen" <kristinREMOVETHIS@homemail.dk> wrote in message

Nummeret hedder Gremlin Rag, skrevet af Jerry Goldsmith, som iøvrigt har
lavet amsser af fed filmmusik.

--
Lars Bernau
"Diskussioner bliver tit ødelagt af folk,