ENDELIG.. min data erklæring til VFR400R
Fra : Tommy Fer

Dato : 28-03-03 17:22

Hej NG

Som nogen husker mig bande og svovle sidst i januar over at opdage min cykel
ikke var synet som jeg ellers troede.... (http://www.nmcc.dk)

Når men forhandlere sagde undskyld og lovede at skaffe en data erklæring så
den kunne blive synet... men det ville tage lidt tid, det forberedte han mig
dog på.

Jeg afleverede min japanske reg attest til ham, sammen med toldpapirene til
cyklen. (den har været importeret til england og betalt told der)

Fik idag en kollega (arbejder hos Leasy, så har sjællandsdækkende mulighed
for at afhentet ting den vej *gg*) til at kigge forbi og hente papirene...
FIk reg attest, data erklæring men ikke min told papire... ringede og
brokkede mig, han lød dybt forvirret... kunne ikke finde dem, men han ville
ringe tilbage... venter på det nu...

Når men anyway det tog det meste af 3 mdr at få attesten, men nu er den i
hus, kan ses og beskues på dk.binaer.motor.

mvh Tommy Fer

Fra : John

Dato : 28-03-03 17:55

"Tommy Fer" <Tommy@fernet.ELLERNOGETDERSKALVÆKdk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Når men anyway det tog det meste af 3 mdr at få attesten, men nu er den i
> hus, kan ses og beskues på dk.binaer.motor.

Herligt ....te'løk med det Tommy

V.H John Kramme - GSXF 0,6 L