Slå den :)
Fra : Moller

Dato : 28-03-03 17:10

Fik lige nyt koblingsnav + nyt sadel betræk til MZ'en... pris 495Kr. incl.
fragt og det hele :)

Det ka jeg knap få et nyt kabel til banditten for. :)

VH
Lars Molnit

Fra : Lau Crone Petersen

Dato : 28-03-03 17:19

Hej molle.

Hvor fik du det fra, jeg står og skal bruge et nyt sadel betræk til min
MZ'er.

På forhånd tak

MVH

Lau

Fra : Moller

Dato : 28-03-03 17:26

> Hej molle.

Du glemte et r mester :)

> Hvor fik du det fra, jeg står og skal bruge et nyt sadel betræk til min
> MZ'er.

Ole ... hans adresse står i MZ klub Danmarks blad, + på deres side...
www.mzklub.dk så husk lige at melde dig, det er peanuts i forhold til hva du
spare :) omkring hjælp, råd, og billige dele fra folk som respektere deres
kunder... noget som rødmose ihvertfald ikke gør.

VH
Moller

Fra : Moller

Dato : 28-03-03 17:30

> www.mzklub.dk så husk lige at melde dig, det er peanuts i forhold til hva
du

Ja, melde dig ind :) altså.... MZ Klub Danmark er helt unik, omkring
hvor meget hjælp osv.. der gives til dens medlemmer, noget som jeg ikke har
set andre steder end hos PMC :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi... The Black BadAss
Suzuki GSF 1200 S ... hmmm, den siger ik noget :( æv