Vandkølingen længe leve!
Fra : Armand

Dato : 28-03-03 14:53

Men for helvede hvor er min koblingshånd øm!

--
Armand.
(for hvem det atter lykkedes at løbe ind i en håndfuld bekendte midt i

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 28-03-03 15:25

> Men for helvede hvor er min koblingshånd øm!

Enig - og ja

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 28-03-03 15:26

Armand wrote:

> Men for helvede hvor er min koblingshånd øm!

GRILL!

Vi kører sq for lidt tror jeg

Hilsner,

Tony
(som fik hilst på op til flere her fra gruppen i løbet af dagen)

Fra : Bjørn S

Dato : 28-03-03 15:50

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev
> Men for helvede hvor er min koblingshånd øm!

Jo tak, forstår godt dem som syntes det var tilstrækkeligt med at stå langs
med vejen og glo, de har nok været der før
- jeg har nu kun oliekøler, og den holdt, men det var heller ikke mere end
som så, det var dejligt varmt mellem benene :-0

/ Bjørn, som spottet Hans "Nathue" i schawarmakø, og så flagget til PMC - ?
et par koblingspunkter fremfor i køen, men der var ellers fuglene fløjet.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-03-03 15:55

Bjørn S wrote:
> / Bjørn, som spottet Hans "Nathue" i schawarmakø, og så flagget til PMC - ?

Men du stoppede ikke og råbte 'Røv' efter mig? tsk tsk .. :)

Jeg var iøvrigt igang med at købe en Fanta for 15 kr ;)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Esben Bøll

Dato : 28-03-03 16:24

Tja min xj blev ALt for varm. begyndt at sige sjove lyde.
såå ind til siden og hvile både hånd og motor.
Ellers et flot syn fra fortovet.

Esben
XJ900F "83

Fra : Tommy Fer

Dato : 28-03-03 17:12

PMC - ?

På en Lucky strike malet GSXR400R??? I såfald var det mig der kørte og konen
der holdte flaget! (det var så på hendes cykel vi kørte)

Http://www.pmc.dk

mvh Tommy Fer

Menig mand... Polyteknisk MC forening.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-03-03 17:34

Tommy Fer wrote:
> På en Lucky strike malet GSXR400R??? I såfald var det mig der kørte og konen
> der holdte flaget! (det var så på hendes cykel vi kørte)

Jeg så flaget ude på Bakken ..

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Tommy Fer

Dato : 28-03-03 17:44

> Jeg så flaget ude på Bakken .. ¨

Så var det vel på Madam blå... vores in sted *gg*

mvh Tommy Fer

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-03-03 19:17

Tommy Fer wrote:
> Så var det vel på Madam blå... vores in sted *gg*

Nah, der var nogle der kom vadende med det nede fra
parkeringspladsen .. :)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Thomas Jensen

Dato : 28-03-03 16:53

come on, min XJ600s var da ikke varm da vi nåede bakken

> Men for helvede hvor er min koblingshånd øm!

så må du træne den lidt mere

> --
> Armand.

Thomas Jensen (hvis højrehånd er lidt øm nu, og ja det er pga MC!
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 28-03-03 18:09

Thomas Jensen wrote:

> come on, min XJ600s var da ikke varm da vi nåede bakken

Det var min sgu! Jeg havde pænt varme skindeben da vi nåede frem...

--
Tony

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-03-03 19:19

> Thomas Jensen wrote:
> Det var min sgu! Jeg havde pænt varme skindeben da vi nåede frem...

Nu må i da snart holde op med det der luftkøling .. :)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Thomas Jensen

Dato : 28-03-03 19:22

> Nu må i da snart holde op med det der luftkøling .. :)

mjaaa men uden luft bliver vand jo heller ikke kølet ?! )

Thomas Jensen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-03-03 19:56

Thomas Jensen wrote:
> mjaaa men uden luft bliver vand jo heller ikke kølet ?! )

Jo da .. bare ikke på en motorcykel
I skibe går det fint fint uden luft.

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 28-03-03 21:53

Hans Joergensen wrote:

> Nu må i da snart holde op med det der luftkøling .. :)

I know. Jeg _er_ allerede i gang med at spare op til en Fazer 1000

--
Tony

Fra : Armand

Dato : 28-03-03 23:31

Thomas Jensen <thomas@thomas-jensen.dk> skrev i en
> come on, min XJ600s var da ikke varm da vi nåede bakken

> så må du træne den lidt mere

Jup!
Og lige omkring den diciplin har jeg jo udvalgt mig en af de bedre modeller
på markedet.

--
Armand.
(gearkassepisker)

Fra : Tommy Fer

Dato : 28-03-03 17:10

> Men for helvede hvor er min koblingshånd øm!

BAH... tøse dreng!!!!!

Køre med kæresten bagpå... (på hendes maskine.... *gg*)

Der var ingen probs.... køleren 60% pakket ind, og ingen varme prob..

BTW: WUHUUU::: har hermede min data erklæring i hånden på min VFR400R!!!

mvh Tommy Fer