Billige mc-scootere?
Fra : Ukendt

Dato : 28-03-03 12:36

Hejsa.

Skal til at tage mckort. Det bliver nok en mc-scootere i starten, og senere
engang i livet, en ordenligt mobbedreng.
Hvor kan jeg købe mc-scootere henne? Jeg kender kun geely.dk

På forhånd tak.
mvh
Jens Rinsteen

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 28-03-03 13:50

> Hvor kan jeg købe mc-scootere henne? Jeg kender kun geely.dk

Hvis du fortæller hvor du er i landet ville det være nemmere .....

Men Aprilia, Suzuki og Yamaha forhandlere er da et sted at starte hvis
det skal være en ny .... Men eller så kig i den blå avis.

Hvad har du tænkt dig - og i hvilket prisniveau. Der er jo forskel på en
geely til under 10kkr og en tmax eller siverwing til 130kkr

--
/Anders Majland Denmark DMCN# 305
/Aprilia Leonardo 150 '98 52Mm

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-03 14:28

<AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote in message news:b61gdg$l2b$1@sunsite.dk...

> [...]
>
> Hvad har du tænkt dig - og i hvilket prisniveau. Der er jo forskel på en
> geely til under 10kkr og en tmax eller siverwing til 130kkr

Jeg skulle nok lige have slippet lidt flere oplysninger :)
Bor i sønderjylland. Grunden til jeg har kigget på Geely's Warrior til 12,5K
er bestemt prisen. Den er også meget flot, men udstråler jo 'kun' scooter.
Hvis man fjernede nummerpladen på den, havde man ikke en ærlig chance til at
gætte, at det faktisk er en mc.

Jeg vil helst starte med en lille mc. Billig også. Helst også gerne ny.
Aprilia og de andre dyre mærker, for jeg ikke råd til i denne omgang. Jeg
vil kun smide maks 20K efter en mc-scooter, eller evt. mc.

Alle råd er velkomne.

Mvh
Jens

Fra : Hekto

Dato : 28-03-03 14:44

In article <3e844df0$0$123$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, "Jens
Rinsteen" <.> says...
> [...]
> Aprilia og de andre dyre mærker, for jeg ikke råd til i denne omgang. Jeg
> vil kun smide maks 20K efter en mc-scooter, eller evt. mc.

Moto Union, Dandy 125cc kan fås til omkring 20K.
Chekisk 4T'er med en licensbygget Honda-motor.

Daelim (Korea) fås også ganske let brugte til den pris.
--
Brian/Hekto

LS650 m. 1-1 * Kawasaki KR-1 m. KIPS & 2-2 - Til Salg * GS450 m 2-1
under genopbygning.
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Ole Baun

Dato : 28-03-03 19:44

"Jens Rinsteen" <.> skrev i en meddelelse

- snip -

> [...]
> Aprilia og de andre dyre mærker, for jeg ikke råd til i denne omgang. Jeg
> vil kun smide maks 20K efter en mc-scooter, eller evt. mc.

Et (godt) bud på en billig mc-scooter kune være PGO T-Rex 150 4T.
Det var den bedst sælgende mc-scooter forrige år, (nr. 7 på mc modellernes
top 20).
Den koster godt nok 25 kkr., men det skulle ikke være svært at finde en god
brugt i dit prisleje.
Læs mere på www.c-reinhardt.dk ; - eller find den nærmeste Suzuki
forhandler.

Ole Baun
CB 500; - Honda

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-03 20:42

"Ole Baun" <ole.baun@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> top 20).
> Den koster godt nok 25 kkr., men det skulle ikke være svært at finde en

Hej Ole :)

Så vil jeg hellere smide 12500kr. for en Warrior :)
mvh
Jens

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 28-03-03 19:51

> [...]
> Hvis man fjernede nummerpladen på den, havde man ikke en ærlig chance til

Da du bor i Sønderjylland kunne understånde måske havde din interesse.

Klippet fra www.robertsmc.dk

Suzuki AH100, fra 1995, 9.800 kr.-
Piaggio Skipper 150 også fra 1995, 8,500 kr.-
En lille Suzuki GSX250E motorcykel fra 1982, til 16.800 kr.- var måske også
noget

Find selv flere emner på f.eks www.dba.dk , for 20.000 kr.- burde du nok
også finde en mindre motorcykel hvis det er det du vil have.

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERN" fra adr. ved svar

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-03 20:42

"D@n Dethlefsen" <sotaFJERN@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Find selv flere emner på f.eks www.dba.dk , for 20.000 kr.- burde du nok
> også finde en mindre motorcykel hvis det er det du vil have.

Tak for linket. Jeg vil da se om jeg kan finde noget :)

mvh
Jens

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 28-03-03 21:05

> Den er også meget flot, men udstråler jo
> 'kun' scooter.

Start med at gære dig klart om det gør noget. På en scooter bliver du
ikke regnet for motorcyklist af langt over halvdelen af de
motorcyklister du møder. Så hvis "accept" er vigtigt så drop det.

Er det primære derimod en lille praktisk "motorcykel" til daglig
transport kan er de oplagte sammen med andre "klassiske" motorcykler i
samme prisklasse.

> Helst også gerne ny. Jeg vil kun smide maks 20K

Ny mc til 20kkr - så er der ikke meget at vælge imellem. Mellem 20 og 30
er der da nogle stykker (både scooter og traditionel). Er det derimod
nyere brugt er langt flere muligheder.

Fra : Kim Olsen

Dato : 29-03-03 08:20

Hej Jens

Jeg skal afhente min nye Geely Boss MC scooter på mandag.

Du er velkommen til at ringe eller skrive for at høre nærmere, når jeg har
kørt den fra Skørping til Holbæk. Så har jeg nok fået lidt erfaringer med
sådan en billig maskine.

Hilsen

Kim Olsen
26216310

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-03 08:59

"Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk> wrote in message
> [...]
> kørt den fra Skørping til Holbæk. Så har jeg nok fået lidt erfaringer med

Hej Kim. Du må meget gerne skrive til fblite2000@hotmail.com efter du har
kørt lidt på den.

mvh
Jens