MC'er må ikke parkere på MC-pladser
Fra : Streetteam

Dato : 28-03-03 09:46

Hej folks

Jeg fandt i går ud af vi åbenbart heller ikke må parkere motorcykler på
motorcykelparkeringspladser i KBH's kommune.

Jeg holdt på motorcykelparkeringen ud for Borgergade 16 i KBH. Det er en
motorcykelparkering hvor der står malet med store bogstaver MOTORCYKLER på
pladsen.

Da jeg skulle afsted til bakkeåbningen opdagede jeg KBH's kommunes
parkeringsvagter havde sat en gul seddel på min motorcykel om at jeg holdt
ulovligt.

Har de jord i hovedet eller mener de virkeligt at man ikke må parkere en
motorcykel på en mc-parkering ?

Jeg har nu skrevet til kbh's kommune for en kommentar og venter spændt.

Det er sgu ved at blive lidt af en heksejagt på motorcykler !!!! Københavns
kommune sucks ! Godt man bor i Tårnby

Mvh Per

Fra : Soren Lindholt

Dato : 28-03-03 10:15

Streetteam <Per@streetteam.dk> wrote in article
<3e840bd4$0$31939$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Jeg har nu skrevet til kbh's kommune for en kommentar og venter spændt.
>
> Det er sgu ved at blive lidt af en heksejagt på motorcykler !!!!

Nogen der laver fis?
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Mads Stetter

Dato : 28-03-03 15:37

Soren Lindholt wrote:
> Streetteam <Per@streetteam.dk> wrote in article
> <3e840bd4$0$31939$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...

> Nogen der laver fis?

Måske P-vagterne... De labaner!

Fra : Megas

Dato : 28-03-03 19:13

Mads Stetter wrote:

> Måske P-vagterne... De labaner!

Ja de er nogle "muntre" individer de p-vagter.. :-/