Et rigtigt godt ?
Fra : Ole Lelund

Dato : 28-03-03 09:47

Her sidste år kom jeg kørende ude i den skønde natur og så da en ræv. 10 min
efter raslede min kæde som jeg så spændte op. Der har ikke efter følgende
været noget med min kæde, men kan ræven virkelig have haft noget med det at
gører?

Jeg kender også en som punkterede efter han havde set en død mus i
vejkanten, kan det værer noget af det samme?

Hilsen Ole

Fra : Bjørn S

Dato : 28-03-03 10:05

Ole Lelund wrote:

> [...]

> Jeg kender også en som punkterede efter han havde set en død mus i
> vejkanten, kan det værer noget af det samme?

1.Rævestreger
2.Museskader

/Sherlock H.Olmes

Fra : Jack Jensen

Dato : 28-03-03 10:00

"Ole Lelund" <Lelund@wanadoo.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg kender også en som punkterede efter han havde set en død mus i
> vejkanten, kan det værer noget af det samme?

Ja, det et kendt fænomen indenfor mc-kredse
Man skal i det første tilfælde omgående lave en stoppy - og derefter en
wheelie på min 50 meter.
- Så sker der absolut intet

Mht. musen kommer det meget an på arten, hvordan det influerer på cyklen.
Jeg vil anbefale at oversprøjte cyklen med myggespray - helst jungleoil

Mvh
Jack
VFR750FK

Fra : BoS

Dato : 28-03-03 10:11

"Ole Lelund" <Lelund@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kender også en som punkterede efter han havde set en død mus i
> vejkanten, kan det værer noget af det samme?

Fut: dk.helbred.papkasse !

/b

Fra : Soren Lindholt

Dato : 28-03-03 10:13

Ole Lelund <Lelund@wanadoo.dk> wrote in article
> [...]
>
> Jeg kender også en som punkterede efter han havde set en død mus i
> vejkanten, kan det værer noget af det samme?

UUha, det er ganske vist, der er masser af varsler til MC. På mctur på
Cypern fandt min bror og jeg et dødt firben på vejen, og allerede næste dag
lagde han Suzukien i et sving på en snæver grusvej.

Og der boede en munk på kollegiet i Ribe for mange år siden, han forsikrede
os at hvis man så sorte fugle var det fordi politiet var i nærheden, og
hvis man så hvide fugle var der fri bane/hastighed. HC indvendte at han
havde set politiet, næsten samtidigt med nogle hvide fugle. Repliceringen
var: Så er det omvendt for dig!

--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-03-03 10:14

Ole Lelund wrote:
> [...]
> været noget med min kæde, men kan ræven virkelig have haft noget med det at

Det kan det vel godt ... jeg var ved at blive kørt ned af en Polo
(indeholdende en blondine) her forleden, jeg tror faktisk det er
derfor min YPVS er blevet utæt .. :)

// Hans, http://rd350.nathue.dk
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 28-03-03 12:10

> [...]
>
> Jeg kender også en som punkterede efter han havde set en død mus i
> vejkanten, kan det værer noget af det samme?

Nej, nej, nej, nej nej...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-03-03 15:29

Henrik Steen Larsen wrote:
> Nej, nej, nej, nej nej...

Årk jow, der er mere mellem styrthjelm og asfalt end man tror.

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Aragorn

Dato : 28-03-03 15:55

> Årk jow, der er mere mellem styrthjelm og asfalt end man tror.
>
> // Hans
-snip-

*sidder og klukker af grin så tårerne triller* XoD

Mvh

Aragorn_DK

================
http://www.bmwmc.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-03-03 16:17

Aragorn wrote:
> *sidder og klukker af grin så tårerne triller* XoD

Pas på med det, din forgaffel bliver måske utæt.

For at redde op på det må du hellere lige sprøjte en gang med
kædespray'en over venstre skulder .. (selvom det måske er lidt dyrt,
for en BMW-ejer;)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Kenneth S

Dato : 28-03-03 13:24

> [...]
>
> Jeg kender også en som punkterede efter han havde set en død mus i
> vejkanten, kan det værer noget af det samme?

Ser man en god sild i vejkanten, stiger ulykkesprocenten eksponentielt med
tiden du kigger på den.

....men det er jo så mere en øjebliksproblematik, jeg ved ikke om du kan
bruge det til noget.

Kenneth S

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 28-03-03 14:08

> Ser man en god sild i vejkanten, stiger ulykkesprocenten eksponentielt med
> tiden du kigger på den.

Hvis en sild ligger i vejkanten er den formentlig død. De kan vist ikke leve
særligt længe oven vande. Næh - jeg har jo en supervild Honda (af nogle
kaldet en fiskekutter - jeg ved ikke hvorfor, men de er nok bare dumme) så
jeg taler af erfaring.

> ...men det er jo så mere en øjebliksproblematik, jeg ved ikke om du kan
> bruge det til noget.

Ikke rigtigt, men på selvsamme Honda hjalp det helt enormt, da knastkæden
blev skiftet her for nylig. Måske det hjælper dig i din søgen ?

> Kenneth S

Henrik S

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-03-03 15:31

Henrik Steen Larsen wrote:
> [...]
> kaldet en fiskekutter - jeg ved ikke hvorfor, men de er nok bare dumme) så

Hvis det var den gamle ikke så pæne Honda jeg så på Langelinje for
en 2-3 uger siden ved jeg godt hvorfor de kalder den fiskekutter ;)

En af dem jeg stod og konverserede med udtalte 'da min lød sådan,
ringede jeg til falck'

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Peter Brødsgaard Chr~

Dato : 28-03-03 15:00

Ole Lelund wrote:

> [...]
>
> Jeg kender også en som punkterede efter han havde set en død mus i
> vejkanten, kan det værer noget af det samme?

Det er præsis det samme, og det sker hvert år. Hvis du havde
brugt WD40 var det aldrig sket!

/Peter

Fra : Ole Lelund

Dato : 28-03-03 23:14

> Det er præsis det samme, og det sker hvert år. Hvis du havde
> brugt WD40 var det aldrig sket!
>
> /Peter

Tak Peter.

Jeg havde ikke lige WD40 så jeg puttede bare lige lidt olie på alle mine
skiver mens jeg læste i et Alt for damerne.

Så kan det da ikke gå galt i år.

CU jeg skal ud og kører lidt ræs inde i KBH håber ikke at der ligger for
mange sild inde ved Vesterbrogade.

Ole