Billeder fra Bakkeåbningen...
Fra : Aragorn

Dato : 28-03-03 01:06

....er lagt på <http://www.bmwmc.dk> under Galleri.
Alle billederne er ubehandlede, og dertil skal lige siges at de første 13
billeder er i str. 2048 x 1536, resten er i str. 1024 x 768 - ellers havde
jeg ikke plads på SmartCard'et til dem alle.
Desværre kørte kamerabatteriet fladt henad slutningen, så jeg fik ikke hele
seancen med.

Håber at alle der var med havde en dejlig aften.

Og lige en hilsen til Denise og Tony, Arne, Kuno og Jørn (- hvis ellers de
sidste tre læser newsgrupper!) - det var rart at hilse på jer.

Venlig hilsen

Aragorn_DK
================
http://www.bmwmc.dk

Fra : Denise

Dato : 28-03-03 09:56

"Aragorn" <Aragorn@NOSPAMwelles.dk> wrote in message
> [...]
hele
> seancen med.
>
> Håber at alle der var med havde en dejlig aften.

Tak for kigget, jeg havde en dejlig aften selv om jeg ikke kørte med
Mødte mange gamle venner, og da alle var kørt gik nogle af os ind på Castro
og fik noget mad og drikke og fortalte historier, så jeg var først hjemme
ved 22.30 tiden.

> Og lige en hilsen til Denise og Tony, Arne, Kuno og Jørn (- hvis ellers de
> sidste tre læser newsgrupper!) - det var rart at hilse på jer.

I lige måde Mødte desværre ikke andre fra NG'en selv om jeg havde min
fine T-shirt på. De er godt nok lækre og small passer perfekt til mig. Håber
vi ses en anden gang.

Hilsen Denise

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-03-03 15:25

Denise wrote:
> I lige måde Mødte desværre ikke andre fra NG'en selv om jeg havde min
> fine T-shirt på. De er godt nok lækre og small passer perfekt til mig. Håber
> vi ses en anden gang.

Underligt, jeg var godt nok ovre ved Castro en 2-3 gange, med min
t-shirt på .. og jeg så dig slet ikke ... :o/

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Denise

Dato : 28-03-03 17:03

Håber

> Underligt, jeg var godt nok ovre ved Castro en 2-3 gange, med min
> t-shirt på .. og jeg så dig slet ikke ... :o/

Hej Hans
Ærgerligt, men det er en af ulemperne ved at være så lille, man bliver bare
overset hele tiden, øv
Hilsen Denise

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-03-03 19:20

Denise wrote:
> Ærgerligt, men det er en af ulemperne ved at være så lille, man bliver bare
> overset hele tiden, øv

Jeg er så stor at folk burde kunne få øje på mig ret nemt .. :)

Du kan jo komme ud til Langelinie onsdag kl. 17 ..

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Denise

Dato : 28-03-03 21:51

> Jeg er så stor at folk burde kunne få øje på mig ret nemt .. :)
>
> Du kan jo komme ud til Langelinie onsdag kl. 17 ..

Hej
Nej jeg tror ikke jeg gider på en hverdagsaften, men man kan jo håbe vejret
næste weekend bliver godt, så kan man jo tage en tur på landet - til
malerklemmen
--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, www.dkfritidmotorcykel.dk/Denise_Reindel

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 29-03-03 01:09

Denise wrote:

> [...]

Hvis vejret er til det så kigger jeg derud!

> Nej jeg tror ikke jeg gider på en hverdagsaften, men man kan jo håbe
> vejret næste weekend bliver godt, så kan man jo tage en tur på landet
> - til malerklemmen

Jeps. D. 6. april håber jeg på godt vejr for så kører jeg (og RuneR?) derned
en tur.

Hilsner,

Tony

Fra : Armand

Dato : 29-03-03 11:14

Tony Lorentzen <tonylorentzenFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en

> Hvis vejret er til det så kigger jeg derud!

> Jeps. D. 6. april håber jeg på godt vejr for så kører jeg (og RuneR?)
derned
> en tur.

I morgen ér det godt vejr, og dér er det ved Karoline-cafeteriet ved
Middelfart at der er "kaffemøde"!
Ryg på og bevis at i ikke er bæltskrækkere!

--
Armand.
(der med kortvarigt hit'n run-besøg, á ca. 6 timers varighed, i KBH torsdag

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 29-03-03 19:07

> I morgen ér det godt vejr, og dér er det ved Karoline-cafeteriet ved
> Middelfart at der er "kaffemøde"!
> Ryg på og bevis at i ikke er bæltskrækkere!

Jeg tror at jeg ryger på bæltskrækkernes hylde i morgen ! , har
lige været ude og køre 170 Km, og det var fandme koldt :-/

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Armand

Dato : 30-03-03 01:00

Dennis Hellan Pedersen <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev i en

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror at jeg ryger på bæltskrækkernes hylde i morgen ! , har
> lige været ude og køre 170 Km, og det var fandme koldt :-/

Kuldeskrækker!
Du skulle have oplevet nattetågerne i torsdags!

--
Armand.
(som altid, kun iklædt læder)

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 30-03-03 01:39

Armand wrote:

> I morgen ér det godt vejr, og dér er det ved Karoline-cafeteriet ved
> Middelfart at der er "kaffemøde"!
> Ryg på og bevis at i ikke er bæltskrækkere!

Nu betragter jeg ikke mig selv som bæltskrækker men det kan desværre ikke
blive i morgen. Jeg har lovet en del at de kan komme forbi og hente T-Shirts
i morgen. Men helt sikkert en af de kommende weekender i april eller maj
måned!

Hilsner,

Tony

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 30-03-03 10:21

"Tony Lorentzen" <tonylorentzenFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:b65eau$ucg$1@news.cybercity.dk...

> [...]
T-Shirts
> i morgen. Men helt sikkert en af de kommende weekender i april eller

Hej.

Kan kun anbefale det, det er et kanon sted, og hvis i kører lidt
tidligt hjemme fra ,så kør her over http://www.mc-chaufforerne.dk/ ,
og få nogle af dem til at give en lille rundtur i landskabet, på vej
til Karoline.

Smid liiiiige en mail her inde, inden i bare tager af sted

--
Hilsen
Dennis Pedersen ( Der har været på Karoline _adskillige_ gange )

Fra : Armand

Dato : 30-03-03 19:57

> [...]
> til Karoline.
> Smid liiiiige en mail her inde, inden i bare tager af sted

Jeg regner stærkt med at Pimserne inviterer sig selv i forbindelse med
april's Karoline-møde, så måske at man skulle anbefale folk at tage sig
sammen i den forbindelse :-/

--
Armand.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 01-04-03 08:45

> Jeg regner stærkt med at Pimserne inviterer sig selv i forbindelse med
> april's Karoline-møde, så måske at man skulle anbefale folk at tage sig
> sammen i den forbindelse :-/

Hej Armand

Sidst i april skal jeg på Ténéré klubbens årlige og legendariske Tju-Hej tur
i Sverige, så der bliver det ikke til noget den dag. Jeg har prøvet at samle
opbakning for Lørdag den 3. Maj? Ja. Jeg ved godt der er længe til lige nu,
men har burde det kunne lade sig gøre at samle en 5 stykker.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Armand

Dato : 01-04-03 14:31

Jens Jacob Bager Jensen <news@abl1926.dk> skrev i en

> [...]
nu,
> men har burde det kunne lade sig gøre at samle en 5 stykker.

Selvom et Karoline-møde i tilgift ville være smartest, er det, som før
aftalt, helt op til jer selv hvornår!

At der går lidt tid, gavner jo kun at forekommende bæltskrækkere får tid til
at forlige sig med turen

--
Armand.

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 30-03-03 01:20

Tony Lorentzen wrote:

> Hvis vejret er til det så kigger jeg derud!

> Jeps. D. 6. april håber jeg på godt vejr for så kører jeg (og RuneR?)
> [...]

Jeg er klar den 6 april

--
MVH Rune Rohleder som har fældet træer hele dagen
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Rune_Rohleder

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 30-03-03 01:37

RuneR (TDM850) wrote:

> Jeg er klar den 6 april

Kanon! Så krydser vi fingre for godt vejr!

--
Tony

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 29-03-03 19:04

"Denise" <reindel*NOSPAM*@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
vejret
> næste weekend bliver godt, så kan man jo tage en tur på landet - til

Du behøves ikke at vente til næste Søndag, med at køre på landet

Pedersens Kælder i Haslev ( Jernbanegade 50 ) har åbent for Mc-ister
den sidste Søndag i måneden,
og han starter Søndag d. 30 Marts. fra kl. 14:00

Der er 10% rabat til Mc Touringclub medlemmer

Fra : Denise

Dato : 29-03-03 19:20

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> den sidste Søndag i måneden,
> og han starter Søndag d. 30 Marts. fra kl. 14:00
>
> Der er 10% rabat til Mc Touringclub medlemmer

I morgen skal jeg til træf med nogle MC tøser. Men hvad er Pedersens Kælder
for noget, og hvor mange km er der dertil fra Brøndby ?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-03-03 10:11

Der er også lidt her: http://gallery.nathue.dk/2003-03-27_2/

> Håber at alle der var med havde en dejlig aften.

Jow det var da herligt .. og Yamaha'en kogte ikke engang over
selvom den var tæt på til tider.

> Og lige en hilsen til Denise og Tony, Arne, Kuno og Jørn (- hvis ellers de
> sidste tre læser newsgrupper!) - det var rart at hilse på jer.

Jeg mødte kun GRISEN og .. øh, hvad var det nu du hed?, og så så jeg
RacingBabe's cykel.. men der var ikke nogle i nærheden tror jeg?

Nåja, og så kom Hekto og svinede RD'en til inde på Nørrebrogade lige
før start.. ;)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Hekto

Dato : 29-03-03 08:05

In article <slrnb884cm.bn8.haj@enterprise-server.dk>, Hans Joergensen
says...
> Nåja, og så kom Hekto og svinede RD'en til inde på Nørrebrogade lige
> før start.. ;)

He ... He .... He! RD-svineren slog til igen!!!
--
/Hekto ... der ikke var kørende, da statoren var stået af ! :0((((((

Suzuki LS650 + GS450 * Kawasaki KR-1 Til Salg!
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah - Yamaha SZR
www.dk.fritidmotorcykel.dk/hekto
http://dfm.nathue.dk/Hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 29-03-03 09:16

Hekto wrote:
> He ... He .... He! RD-svineren slog til igen!!!
> /Hekto ... der ikke var kørende, da statoren var stået af !
> :0((((((

For lige at følge op på en tidligere tråd kan jeg nævne at det er
sådan noget der sker når man er ved at sælge en totakter .. Så
brænder statoren på ens firtakter simpelthen af ..

// Hans, der tror på overtro ..
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Hekto

Dato : 29-03-03 11:05

In article <slrnb8alhc.bn8.haj@enterprise-server.dk>, Hans Joergensen
says...
> [...]
> sådan noget der sker når man er ved at sælge en totakter .. Så
> brænder statoren på ens firtakter simpelthen af ..

Måske du har ret! Jeg håber ikke jeg ser døde aligatorer, elefanter og
hvad det ellers var i vejkanten!

Duften var skøn, da den blev startet op første gang for et par uger
siden ... røgen også!
--
/Hekto