bakken.
Fra : p.jarnbak

Dato : 27-03-03 23:23

Nogen der ved hvad der skete med ham der faldt ude ved
bakken.Jeg hørte en cykle blive fyret af og derefter så
jeg en masse gnister, men jeg så ikke hvad der skete ud
over at falk kom 10 minuter senere.Jeg ville ikke gå derover. men vil da
gerne vide hvorfor det skete og om køreren slap for nået storslemt.
Hej Palle
K100RT (med på bakken)

Fra : Megas

Dato : 27-03-03 23:36

p.jarnbak wrote:
> [...]
> over at falk kom 10 minuter senere.Jeg ville ikke gå derover. men vil
> da gerne vide hvorfor det skete og om køreren slap for nået storslemt.

Han faldt ( & slog sig..) ;D

Megas, der ik var på Bakken ;)

Fra : wheeler

Dato : 27-03-03 23:38

"p.jarnbak" <jarnbak@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> over at falk kom 10 minuter senere.Jeg ville ikke gå derover. men vil da
> gerne vide hvorfor det skete og om køreren slap for nået storslemt.

[KLIP]

Jeg så godt ambulancen - min umiddelbar tanke var en kikset wheelie? :-/
--
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=65