T.M.P har (måske) fået styr på reservedele~
Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 27-03-03 16:46

Jeg har gentagne gange brokket mig her (og til forhandleren) om det
urimelige i at vente i månedsvis på aprilia stumper. Sidst var det brok
for at have ventet over et år på et par udstødningsbolte og 1 måned på
fjeder og pin til bremsekaliberen....

Søborg MC bestilte så for gud ved hvilken gang stumperne til mig i
sidste uge og sørme om de ikke var der idag. Ifølge Peter skulle de også
have fået et nyt ordresystem (så ordrer ikke længere forsvinder) så det
kan være at det blæser nye vinde fra Mors ....

(Priserne er stadig himmelråbende men i det mindste har jeg nu fået
stumpern 157,05kr for 2 støttebolte er en sjat ...)

--
/Anders Majland Denmark DMCN# 305
/Aprilia Leonardo 150 '98 52Mm - SpringPendlerStile - Dvs nyvasket

Fra : Lasse

Dato : 27-03-03 18:49

tjaa jeg kan kun sige, TMP vil ikke få mig som kunde nogensinde...med mindre
der bliver en ny forsikrings sag....så bestiller jeg hellere i udlandet selv
om det er mere bøvlet...for sådan en ringe service som de stiller for dagen
gider jeg simpelthen ikke at finde mig i (jeg håber de læser med)

mht til priserne er de en del bedre i udlandet.....specielt i UK.

Mvh
Lasse
Mille & Karin
Meeen jeg er nu glad for den den lyder og kører dejligt...mums

Fra : Per Milborg Pedersen

Dato : 27-03-03 21:46

<AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote in message news:b5v6ba$s9o$1@sunsite.dk...
> [...]
>

> --
> /Anders Majland Denmark DMCN# 305
> /Aprilia Leonardo 150 '98 52Mm - SpringPendlerStile - Dvs nyvasket

Jeg har en god ven som sidste år i oktober måned blev kørt ned på en
P-plads. Cyklen, en ny Aprilia Futura, fik nogle kåbeskader og blev sendt
til Sigma MC. Men den dag i dag er cyklen stadig ikke færdig....og det er
vist ikke Sigma´s skyld.

Skulle man sige ord som "Forbruger klagenævn"!!!!

Med racende venlig hilsen

Per M. Pedersen.....M for motortosse
www.motortosse.dk

Fra : Jonas Holt

Dato : 28-03-03 09:43

> [...]
> til Sigma MC. Men den dag i dag er cyklen stadig ikke færdig....og det er

Billig vinteropbevaring...

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Per Milborg Pedersen

Dato : 31-03-03 08:35

> [...]
> vist ikke Sigma´s skyld.
>
> Skulle man sige ord som "Forbruger klagenævn"!!!!

Sidste nyt i den ovenstående historie er at ejeren af Aprilia´en nu har fået
den igen. Han kørte den direkte hen til en anden forhandler og solgte den og
købte en Honda VFR 750 og kørte hjem på den. Aprilia´en havde han haft i 19
måneder hvoraf den havde stået på værksted i de 5 af dem. Alligevel nåede
han at køre 43.000 km på den i de 14 måneder den kunne bruges. Og jo der
skal stå 43.000 km.

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 31-03-03 11:35

"Per Milborg Pedersen" <per_p@wanadooFJERNDETTE.dk> wrote in message
> [...]
> han at køre 43.000 km på den i de 14 måneder den kunne bruges. Og jo der

hmm sjovt nok er det også hos Sigma-mc Ringsted min cykel har stået hele
vinteren....men hvad jeg finder endnu mere sjovt er at han vælger et andet
værksted for salg af sin cykel...for når min sag med millen er helt
færdig...så sætter jeg ikke mine fødder der igen (medmindre der kommer
garantisager)

Lasse
Mille & Karin