Blå kartofler
Fra : John-Erik Byrskov

Dato : 27-03-03 21:23

Er der nogen her i gruppen der kan hjælpe med lidt blå læggekartofler

John-Erik Byrskov

Fra : Peter

Dato : 27-03-03 23:05

Den findes fortsat i sortimentet på Landbrugets Kartoffelfonds
forædlingsstation i Vandel ved Billund, landets eneste
kartoffelforædlingsstation

peter

Fra : Per A. Hansen

Dato : 28-03-03 17:26

"John-Erik Byrskov" <jbyrskov@email.dk> skrev i en meddelelse news:b5vmf9$ot0$1@news.cybercity.dk...
> Er der nogen her i gruppen der kan hjælpe med lidt blå læggekartofler

Se på:

http://hjem.get2net.dk/per.hansen/oos.htm

Per A. Hansen

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 28-03-03 20:05

> Er der nogen her i gruppen der kan hjælpe med lidt blå læggekartofler
>
> --
> Med venlig hilsen
> John-Erik Byrskov

Det afhænger af hvor mange, og hvor du bor i lande. Jeg bor mellem Århus og
Randers
Gunnar

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 29-03-03 16:17

"Gunnar Grooss" <a-g.g.grooss@oncable.com> skrev i en meddelelse

> Det afhænger af hvor mange, og hvor du bor i lande. Jeg bor mellem Århus
og
> Randers
> Gunnar
Jeg har dem