En sommer Skotland
Fra : Dion Jepsen

Dato : 28-03-03 19:18

Vi overvejer seriøst at tage til Skotland til sommer. Turen vil foregå i en
autocamper,
Er der nogen der har erfaring med at rejse i Skotland?
Jeg har hørt at Skotland ikke er "gearet" til den form for turisme -
campingpladser osv. Umiddelbart har jeg svært ved at tro dette, da Skotland
jo rummer utrolige naturoplevelser. Kan hentydningerne være ment omkring
storbyerne????
Såfremt nogen har erfaringer at dele ud vil jeg meget gerne høre.....også
hvis man ligger inde med viden om interessante "sites" som ikke står i det
gængse materiale.

Mvh

Dion

Fra : Chris Jarvis

Dato : 30-03-03 02:00

Prøv www.swscotland.clara.net/scotland.html

Venlig hilsen- Chris Jarvis.

Fra : Tommy Bøgeskov

Dato : 31-03-03 13:04

"Dion Jepsen" <Dion@esenet.dk> wrote in message
> [...]
> hvis man ligger inde med viden om interessante "sites" som ikke står i det

Jeg var i Skotland på camping for 10 år siden, der var bestemt ingen
problemer med at finde campingpladser. Dog var standarden ikke lige høj alle
steder. Og vi fandt mange hyggelige pladser med pubber osv.

Fra : Erik Brender

Dato : 04-04-03 13:01

Hej Dion,

jeg her lige været rundt for at se lidt på Scotland.

Prøv denne link, den peger på noget med camping i Scotland.

http://electric-scotland.com/camping/camping.htm

electric-scotland.com er et godt søgested.

god tur til landet, og undlad nu ikke at nye livets vand nu I er der ovre.
En tur på The Royal Mile.

Erik Brender

Fra : Erik Brender

Dato : 04-04-03 13:09

Hej Dion,

jeg missede lige det rigtige link til Scotland.

http://www.electricscotland.com/tourist/index.htm

Erik