Outlook Kontaktpersoner
Fra : Esben Fjord

Dato : 28-03-03 13:56

Min Outlook 2000 er sat op til at kunne læse mail fra dels min private
postkasse og dels en fælles som jeg deler med 5 andre.

I hver af postkasserne er der et kontaktperson adressekartotek, altså
1 privat med mine private adresser og 1 fælles med adresser som er
fælles for kontoret.

Når jeg vil skrive en mail, er det imidlertid kun adresserne fra mit
private kartotek, der er tilgængelig i 'vælg navn' vinduet.

Er der nogen der ved, hvordan man tilføjer det fælles kartotek, så jeg
også kan bruge det???

Fra : Bo

Dato : 30-03-03 07:58

"Esben Fjord" <efn@db.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> private kartotek, der er tilgængelig i 'vælg navn' vinduet.
>
> Er der nogen der ved, hvordan man tilføjer det fælles kartotek, så jeg

Når du klikker på "til" er der i øverste h. hjørne af dialogen en dorpdown
hvor du kan vælge kartotek

Fra : Esben Fjord

Dato : 31-03-03 12:47

"Bo" <nr1@fyldtulstrup.net> wrote in message news:<3e869576$0$206$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> "Esben Fjord" <efn@db.dk> skrev i en meddelelse

> Når du klikker på "til" er der i øverste h. hjørne af dialogen en dorpdown
> hvor du kan vælge kartotek

Det er lige præcis her, at det kun er mit private kartotek, der er
tilgængeligt, hvordan får jeg fælles kartoteket gjort tilgængeligt?

Fra : pre

Dato : 31-03-03 19:02

Prøv at gøre dig fortrolig med hvordan Outlook opbevarer dine data. F.
eks. ved at se hvor mange *.pst filer du har liggende. Det er nemlig
i sådanne filer teksterne ligger og hjælpeteksterne har alle
oplysninger om hvad du skal gøre for at se dem.

pre

mailto:perian&#64postkasse.net
"Esben Fjord" <efn@db.dk> wrote in message
| "Bo" <nr1@fyldtulstrup.net> wrote in message