Rapport med billeder i Access til Word pro~
Fra : Jens U. K.

Dato : 28-03-03 12:40

Når man har kørt en rapport i access97, har man mulighed for at klikke på
et ikon som derefter åbner word med "samme" indhold som rapporten.
Naiv som man jo stadig er en gang imellem, troede jeg at billeder også
ville komme med. Det gør de bare ikke! Der er ikke engang et tomt felt
eller noget i word.
Jeg tænkte så at det måske var ver.97 der var lidt for gammel til den
salgs ting og prøve de Office XP. Men den kunne heller ikke overføre
biollederne til Word.

Er der nogen der har erfaring med let (#1) at få rapporter med billeder
over i word, så layout og andre ting kan redigeres efterfølgende.

#1: Metoden med at bruge den indbyggede funktion i access er IMO let. At
skulle til at småkode i VBA for at få den "simple" funktionalitet er IMO
ikke let.

/Jens Ulrik

Fra : Jens U. K.

Dato : 28-03-03 12:45

"Jens U. K." <1jk2@3bsopatent4.dk> wrote in message
> [...]

> #1: Metoden med at bruge den indbyggede funktion i access er IMO let. At
> skulle til at småkode i VBA for at få den "simple" funktionalitet er IMO

Jeg tror lige jeg spørger og følger videre op i MS-accessgruppen.

/Jens Ulrik