Kan en mac-fil åbnes under windows?
Fra : Jimmi

Dato : 28-03-03 14:06

Jeg har nogle filer der er lavet på en mac, som jeg gerne skulle have åbnet
under windows. Findes der et program der kan konverterer dette?

Mvh Jimmi

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 28-03-03 14:10

Jimmi wrote:
> Jeg har nogle filer der er lavet på en mac, som jeg gerne skulle have åbnet
> under windows. Findes der et program der kan konverterer dette?
>
> Mvh Jimmi

Hvilke filer er der tale om ? Office, jpeg, lidt info hjælper !

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Jimmi

Dato : 28-03-03 14:50

"Henrik Lindskou" <sydjyderfjern@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
Jimmi wrote:
> [...]
>
> Mvh Jimmi

Hvilke filer er der tale om ? Office, jpeg, lidt info hjælper !

ftiltypen er blot 'fil' og 'dat'

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 28-03-03 15:01

Jimmi wrote:
> "Henrik Lindskou" <sydjyderfjern@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> åbnet

> Hvilke filer er der tale om ? Office, jpeg, lidt info hjælper !
>
> ftiltypen er blot 'fil' og 'dat'

Ok hvad er det for filer, du må da have en ide om hvad de indeholder, er
det billeder eller tekst.

.dat filer er en del af program indstillings filerne.

.fil kender jeg ikke

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 28-03-03 16:37

sydjyderfjern@worldonline.dk writes:
>.dat filer er en del af program indstillings filerne.

Mener du det?
Jeg modtager jævnligt billedfiler, der ender på .dat, de skal bare en tur
gennem MacLink Plus eller Graphic Converter

Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11
Fax 75 51 47 11

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 28-03-03 17:24

Frank Løkkegaard wrote:

> Mener du det?
> Jeg modtager jævnligt billedfiler, der ender på .dat, de skal bare en tur
> gennem MacLink Plus eller Graphic Converter

der er tale om filer FRA en Mac, men min manglende viden står til
korrektion hvis der er andre der ved bedre. altså en .dat fil fra en Mac

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 28-03-03 16:41

"Jimmi" <jimmi_graffe@yahoo.com> writes:
>Jeg har nogle filer der er lavet på en mac, som jeg gerne skulle have
>åbnet
>under windows. Findes der et program der kan konverterer dette?
Med programmet Maclink kan et utal af fil-formater oversættes fra eller
til Mac eller pc. Det er yderst sjældent at man må give op.
Til grafikfiler er Graphic Converter uvurderlig. Begge programmer er
Mac-programmer og jeg tror ikke der er nogle af dem, der findes til PC.
Men hvis du selv bruger PC og skal have filerne konverteret, vil jeg gerne
gøre et forsøg - den e-mail der bruges her er valid, så du kan bare maile
dem til mig (ja ja selvfølgelig ikke hvis det er vildt mange MB - så kan
vi skkert finde ud af noget med en CD og snailmail)

Frank Løkkegaard

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 28-03-03 17:28

Frank Løkkegaard wrote:

> [...]
> Til grafikfiler er Graphic Converter uvurderlig. Begge programmer er
> Mac-programmer og jeg tror ikke der er nogle af dem, der findes til PC.

Det er den modsatte vej Frank Mac->PC han har i sagens natur ingen af de
prorammer du nævner.

> [...]
> dem til mig (ja ja selvfølgelig ikke hvis det er vildt mange MB - så kan
> vi skkert finde ud af noget med en CD og snailmail)

èn løsning, men Jimmi må da vide hvad det er for filer...eller hvad ?

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 29-03-03 11:57

sydjyderfjern@worldonline.dk writes:
>Det er den modsatte vej Frank Mac->PC han har i sagens natur ingen af de
>prorammer du nævner.

Ja det forstod jeg efter at have læst din anden mail.

>gerne
>maile

>èn løsning, men Jimmi må da vide hvad det er for filer...eller hvad ?
Selvfølgelig, jeg kunne faktisk også godt tænke mig at vide hvad disse
filformater egentlig er for noget.
Mit tilbud - der selvfølgelig står ved magt - gik mere på hvis der var
akut behov for at få filerne til at spille.

Frank Løkkegaard

Fra : ct

Dato : 31-03-03 21:48

www.dataviz.com macopener og conversion plus