E-Mail
webnoob 5265
Logo i top af OE
Fra : Steen

Dato : 27-03-03 19:55

Hej
Jeg har Tiscali stående i toppen af OE vinduet, hvordan fjerner jeg dette?

MVH
Steen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-03-03 21:06

"Steen" <smn@>fjerndette<adslhome.dk> skrev :

>Jeg har Tiscali stående i toppen af OE vinduet, hvordan fjerner jeg dette?

Start => kør => regedit => søg efter Title eller Tiscali og ret i
den, hvor der står Tiscali. du kan skrive noget andet eller
slette den.

Fut: news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express,
hvor svar herpå bringes.

Fra : DonE

Dato : 27-03-03 22:19

"Steen fjerndette" <smn@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg har Tiscali stående i toppen af OE vinduet, hvordan fjerner jeg dette?
>

> MVH
> Steen

Change the Browser Title

This tweak Customize the Title of the Internet Explorer.

1. Click Start > Run > Type gpedit.msc
2. Click User Configuration > Windows Setting > Internet Explorer
Maintenance > Browser User Interface
3. Double click on Browser Title
4. Click on Customize Title Bars
5. type in whatever you want
6. Click OK

Now you changed the title of your browser and you sure see what you wrote
when you
open a New Widow.

Stien til IE i regedit er
I Outlook Express (som sjovt nok hedder 5.0 i XP):
HKEY_CURRENT_USER\Identities\{7ACD9D83-6B6A-4EC1-9CB5-F1657A0DE57F}\Software
\Microsoft\Outlook
Express\5.0
tilføje en ny streng, der hedder
"WindowTitle"="Hvad der nu skal stå" i Value Data.
--
/DonE