Gemme "accounts" opsætning
Fra : Quadroon

Dato : 27-03-03 19:48

Er der er venlig sjæl som kan forklare mig hvorledes jeg kan gemme
opsætningen af mine og familiens mail accounts fra Outlook XP/2002
således, at de kan hentes ind i en nyinstalleret Outlook XP/2002
inklusive alle data om brugernavn, password, server opsætning m.v.

Denne operation var forholdsvis nem i Outlook 97, men jeg har endnu
ikke fundet de vise sten i XP udgaven

På forhånd tak!
LA

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 27-03-03 19:59

On Thu, 27 Mar 2003 19:47:54 +0100, Quadroon <please.answer@this.group>
wrote:

> [...]
>inklusive alle data om brugernavn, password, server opsætning m.v.
>
>Denne operation var forholdsvis nem i Outlook 97, men jeg har endnu

Funktioner - Konti.

Så vælger du en konto og vælgre eksporter og vælger hvis at den skal
eksporterer til.
Flemming Jacobsen

Fra : Britta

Dato : 30-03-03 09:43

"Quadroon" <please.answer@this.group> wrote in message

> Er der er venlig sjæl som kan forklare mig hvorledes jeg kan gemme
> opsætningen af mine og familiens mail accounts fra Outlook XP/2002
> således, at de kan hentes ind i en nyinstalleret Outlook XP/2002

Jeg har ved flere lejligheder haft held med at gemme filen outlook.pst
på mit D drev eller brænde den på en cd, for så simpelthen at flytte
den tilbage til rette mappe når jeg har geninstalleret officepakken. I
win '98 findes mappen under windows\local settings og så et lille
stykke nede i hierarkiet, og i win xp home i; documents and
settings\navn\lokale indstillinger\application data\microsoft\outlook.

Hvis du vælger at brænde .pst filen, så vær lige opmærksom på at den
kan være skrivebeskyttet når du har lagt den tilbage i rette mappe.

> inklusive alle data om brugernavn, password, server opsætning m.v.

Hvis du allerede nu har officepakken installeret, og er ked af at
skulle begynde forfra med at lave indstillinger efter en formattering,
så brug 'save my settings wizard' under 'microsoft office tools'. Det
havde jeg stor fornøjelse af i går. Vupti, og så lignede mit outlook
sig selv som det så ud før formatteringen

Venligst,
Britta