Stabile Drivere
Fra : Black Rose

Dato : 28-03-03 17:27

Leder efter nogle stabile drivere til mit Sapphire Radeon 9100.

Nyværende er version 6.13.0010.6218 tror jeg nok....

Compen fryser under 3dMark03.

Nogle råd?

Fra : Dan

Dato : 28-03-03 18:02

http://mirror.ati.com/index.html

> Nogle råd?

En ny PSU måske.

Fra : Black Rose

Dato : 28-03-03 19:12

PSU......tror ikke det er et problem med poewrsupplyen.....har haft et
Geforce og et Voodoo 3 2000 kørende her uden probs....Kan spille c&c -
generals uden problemer og har lige hoppet af, af et 5 timers U2 maraton.

Mine specs er

A7V333 med raid
768 Ram
Radeon 9100 128MB
Athlon XP 1800
VIA chipset på MB'et (det kunne være dette men jeg er ikke sikker)
Win2k OS

Jeg ved der er en hel masse som har oplevet dette problem at 3dmark fryser,
og lyder kører videre.......kan jeg få noget imput fra jer? Og om hvordan I
fiksede problemet?

Fra : Black Rose

Dato : 28-03-03 21:19

AHhhhh ser ud til det var driver problem :) Har fikset det.