Velkomstdrink
Fra : Søren Barbré Pederse~

Dato : 20-03-01 17:48

Hej

Mangler en opskrift på en spændende "bowle-drink".

Hovedingrediens: vodka

Nogen som kender en god opskrift.

Hilsen
Søren

Fra : Britta Madsen

Dato : 20-03-01 20:59

Hejsa...
Jeg står også lige og mangler en god opskrift på en velkomstdrink, vi skal
holde barnedåb her d. 1 april, så jeg håber at der er nogle her i gruppen
der kan hjælpe mig inden!
Knus fra Britta

Fra : Millie

Dato : 20-03-01 22:18

"Søren Barbré Pedersen" <sbp46@obel.auc.dk> wrote in message
> Hej
>
> Mangler en opskrift på en spændende "bowle-drink".

> [...]
Hej Søren

Fandt denne på www.sol.dk til dig:
Sommerdrik

Fantastisk sommerdrik, slukker både tørst og hjerne.

Ingredienser
1 del vodka
3 del hvidvin
2 del martini bianco
1 del pepino kiwi
6 del 7up eller anden lime sodavand

Fremgangsmåde
Serveres iskold med isklumper.

Dur den ikke, kan du jo selv lede lidt videre.
Hilsen Millie

Fra : Morten

Dato : 22-03-01 11:06

> Hej
>
> Mangler en opskrift på en spændende "bowle-drink".

> [...]

Jeg har en ekstrem simpel velkomst drink som plejer at vække jubel.

Kung Fu drink.

Hvid lemonande laves lidt kraftigt.
Vodka i det forhold som man nu synes smager godt.

Det hele blandes og med lidt is i, og lidt pynt.

Held og lykke.

--Morten