Andet multimedie
Photoshop 7.0 DK
Fra : Stefan Garvig

Dato : 28-03-03 17:32

Hej

Findes ovennævnte i en begrænset pc-version? Jeg tænker nemlig at anskaffe
programmet i fuld version.

Nu vil jeg ikke spørge om, om nogen her i NG kunne overtales til at sælge
mig
en kopi af den fulde version. Det ville jo være ansporing til ulovligheder,
så derfor opgiver jeg heller ikke mit private telefut, som er 44 91 39 02.
Svar evt. også gerne direkte på mail - og husk at slette GED!

Venligst

Stefan Garvig
Rødovre

--
**********
For direct reply only:

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-03-03 18:12

"Stefan Garvig" <sgdataGED@edb.dk> skrev :

>Findes ovennævnte i en begrænset pc-version? Jeg tænker nemlig at anskaffe
>programmet i fuld version.

Udover at jeg ikke rigtig forstår dit indlæg, men så foregår alle
former for køb og salg i markedsgrupperne.

http://www.usenet.dk/grupper.pl

Fra : Henrik Torp

Dato : 28-03-03 21:24

> Udover at jeg ikke rigtig forstår dit indlæg, men så foregår alle
> former for køb og salg i markedsgrupperne.

Hans indlæg må vist være en indirekte, direkte ansporing til piratkopiering.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-03-03 21:57

"Henrik Torp" <henriktorp@mail1.stofanet.dk> skrev :

>Hans indlæg må vist være en indirekte, direkte ansporing til piratkopiering.

Jeg prøvede bare at lade, som om jeg var uvidende om sådan noget.