Andet multimedie
Ændre tekst i PSP8
Fra : goofy

Dato : 28-03-03 10:51

Hej Ng
Hvordan ændre jeg tekststørrelse i PSP8

Steen Vinbæk

Fra : Alice Nielsen

Dato : 28-03-03 13:59

"goofy" <nospam@oncable.dk> skrev

> Hvordan ændre jeg tekststørrelse i PSP8

Når du vælger 'text entry' skulle der gerne dukke en menu mulighed op, hvor
du kan vælge 'font / størrelse'
Jeg ved ikke om du er klar over, at du har mulighed for at ændre PSP8's
udseende, så det minder mere om version 7. Gå til 'File / Workspace / Load /
PSP7'

Jeg har oprettet en gruppe, der omhandler brugen af PSP8 - Du finder den her
:
http://www.groupcare.dk/da/group.asp?groupid=357185

/Alice
www.pspskole.dk
Privat Beta Tester af PSP8.

Fra : goofy

Dato : 28-03-03 15:29

Hej Alice

> Når du vælger 'text entry' skulle der gerne dukke en menu mulighed op,
hvor
> du kan vælge 'font / størrelse'
Beklager, så bliver jeg nød til at spørge dig. Hvor finder jeg text
entry
umidelbart kommer der ikke nogetfrem der hedder dettte, når jeg har et
billed fremmsom jeg gerne vil lægge tekst på

Steen Vinbæk

Fra : Alice Nielsen

Dato : 28-03-03 15:44

> [...]

et
> billed fremmsom jeg gerne vil lægge tekst på

Du klikke på 'A' ikonet, ude i venstre sides værktøjslinje - Når du har
gjort det, dukker der en menu op foroven på din skærm. Her vælger du 'font
og size'. Klikker på dit billede du vil ha' tekst på ..............Du får nu
en tekst boks frem, og skriver din tekst, som derefter bliver overført til
dit billede.

/Alice
www.pspskole.dk
Privat Beta tester PSP8

Fra : goofy

Dato : 28-03-03 18:14

Hej Alice
> [...]
'font
> og size'. Klikker på dit billede du vil ha' tekst på ..............Du
Jeg må være mindre begavet eller blind, når jeg trykker " a" sker der
absolut ngenting undtagen at colorpaletten bliver aktiv i højre side af
skærmen. Jeg er ikke i stand til at finde " font & size "
Hvilken menu skulle komme frem?
Hvordan ser ikonet ud?

Please

Steen Vinbæk

Fra : goofy

Dato : 28-03-03 18:37

Hej Alice
Jeg har fundet den
Tool Options var ikke slået til, derfor mine gigantiske problemer

Tak for hjælpen

Steen Vinbæk