Offentlig transport i London
Fra : kabo

Dato : 20-03-01 17:00

Hejsa

Jeg kan se at man kan købe et "visitors travel card" herhjemme fra, hvor man
skulle kunne spare lidt på prisen.

Er der nogen der kender en forhandler i DK. De fleste rejsebureauer vil kun
sælge billetterne hvis man samtidig køber turen af dem, og den har vi købt.

mvh
kabo

Fra : Thomas Troelsen

Dato : 20-03-01 17:13

Hej,

Dem køber du hos Det Britiske Turistkontor.

Find deres adresse på: http://www.visitbritain.com/dk/bta.htm

MVH Thomas