Kontanthjælp!!
Fra : rene.larsen

Dato : 21-03-03 17:57

Hejsa Gruppe.

er her nogle som kender udregnings formlen til kontanthjælp hvis man bliver
gift så er det jo noget med at hvis man tjener mere end den på kontant hjælp
så modregnes der, men hvorledes hvordan og hvormeget ved jeg ikke??

Mvh

Rene

Fra : rene.larsen

Dato : 21-03-03 18:06

Det kan nok også nævnes at vi er forsørgere til 3 børn.

Fra : Bjarne Dunbak

Dato : 21-03-03 18:14

Jeg mener at brutto beløbet for forsørgere er 10250,- pr måned

mvh
Bjarne

Fra : Bjarne Dunbak

Dato : 21-03-03 18:10

Hej
Hvis a Får 8000,- i kontanthjælp og hans kone = b tjener 10000,- bliver der
fratrukket 2000,- - 11.25 pr arbejdstime b har haft på en måned dvs at hvis
b har arbejdet 160 timer "fratrækker" man 1800,- og a får udbetalt 7800,-
brutto inden skat

mvh
Bjarne

Fra : rene.larsen

Dato : 21-03-03 18:16

ok men en er på dagpenge...

anden er på kontant hjælp....

Hvad påvirker det????

Fra : Bjarne Dunbak

Dato : 21-03-03 18:19

Det betyder at du får 10250 i kontanthjælp og da dagpengene er 13250.-
bliver der modregnet 3000,-

dvs at du får 7250,- udbetalt brutto

mvh
Bjarne

Fra : sille

Dato : 21-03-03 22:48

Hej Rene.

Jeg har svaret dig under spørgsmålet om køb af hus....

/se