Powerpoint2000
Fra : Martin Sunesen

Dato : 20-03-01 16:59

Hej gruppe.
Er der mon nogen det kan hjælpe.
Jeg kører en pp2000 præsentation på et tv med en mødeoversigt. pc'en det
køre på står i et skab langt væk og jeg har der for instaleret et
fjernbetjenings program, det virker også fint, jeg laver så den nye pp2000
fil på en anden pc og kopiere den så over på den maskine der kører
præsentationen, så kommer spørgsmålet kan man på nogen måde få den nye fil
til at kører uden at man skal lukke den præsentation der allerrede kører,
sådan så den barer skifter til den nye præsentation, som det virker nu
lukker jeg den præsentationn der kører med mit fjernbetjenings program og
starter så den nye. Det er bare ikke så hensigtsmæsigt hvis der nu står
nogen og kikker på tv'et de kan nu se alt hvad jeg laver på maskinen, det
ville virke mere prof hvis den bare skiftede præsentationen med den nye.

Hilsen Martin

Fra : Christopher Tracy

Dato : 20-03-01 17:20

Martin Sunesen <sunesen@run.to> skrev i en
nyhedsmeddelelse:997una$t2i$1@news.net.uni-c.dk...
> [...]
> ville virke mere prof hvis den bare skiftede præsentationen med den nye.

Hej

Nu ved jeg ikke så meget om PP, men kunne man ikke forestille sig at man
"bare" gemte de 2 præsentationer i samme fil så de bare kører efter
hinanden....?

/C.T.