Ericsson A2628s problemer
Fra : steffen

Dato : 24-03-03 20:59

Hej Jeg har prøvet at unlocke en Ericsson A2628s hvor jeg brugte et program
der hedder At2win.Men nu er den helt død(jeg kan ikke tænde den)hvad er der
galt og hvordan kommer den op at køre igen?På forhånd tak. vh Steffen

Fra : Per Olsen

Dato : 26-03-03 22:16

"steffen" <steffen_rasmussen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> galt og hvordan kommer den op at køre igen?På forhånd tak. vh Steffen

Afbryd forbindelsen til batteriet, og tilslut derefter batteriet igen.

Det er også det forkerte program du bruger for at låse telefonen
op.
Skriv lige her hvis du skal have det rigtige program.
Pe®=s1

Fra : steffen

Dato : 27-03-03 17:16

Hej Per
Tak for svaret men det virkede desværre ikke . Men jeg vil gerne have det
rigtige program hvis det kan hjælpe. Mvh Steffen