Terminator dongle+ soft -hvem vil købe?
Fra : 12unlock.dk

Dato : 20-03-03 20:12

Hej
Jeg står med en Terminator dongle med kabel og soft, v1.2 og v1.6 som
jeg har fortrudt jeg har købt da jeg hellere vil have fuld DIV
version.Kan unlocke, læse alle koder på
T39,T65,T68,R520,R600,T200,T300.

Interesserede kan maile bud på ovenstående adr.Sælges ikk for under
600,-

Mvh. Lars

Fra : helloo.dk

Dato : 21-03-03 04:59

"12unlock.dk" <kontakt@12unlock.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> version.Kan unlocke, læse alle koder på
> T39,T65,T68,R520,R600,T200,T300.
>
> Interesserede kan maile bud på ovenstående adr.Sælges ikk for under

650,- kroner er budt!!

Fra : Helmut Lotti

Dato : 21-03-03 12:15

> [...]
> version.Kan unlocke, læse alle koder på
> T39,T65,T68,R520,R600,T200,T300.
>
> Interesserede kan maile bud på ovenstående adr.Sælges ikk for under

Byder kr. 700,-

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : Henning S. Christian~

Dato : 21-03-03 22:57

> [...]
> version.Kan unlocke, læse alle koder på
> T39,T65,T68,R520,R600,T200,T300.
>
> Interesserede kan maile bud på ovenstående adr.Sælges ikk for under

hvad kan en DIV som en terminator ikke kan - er sikkert interreseret i
terminatoren - hvor købes iøvrigt en "DIV"

Fra : Thomas Borgen

Dato : 21-03-03 23:08

Den er solgt til Rasmus og mig...

Forskellen på terminatoren og en med DIV er at DIV kan flashe softwaren men
det kan terminatoren ikke. (fik det af vide igår af Mobilkabler.dk)

Hilsen Thomas
www.8700unlock.dk

Fra : Henning S. Christian~

Dato : 22-03-03 10:12

"Thomas Borgen" <thomas@schutt.dk> skrev i en meddelelse
> Den er solgt til Rasmus og mig...
Takker for svaret. Mon ikke Lars skriver her når den er solgt det ville vel
være logisk at det var sælgeren der skrev det

Fra : 12unlock.dk

Dato : 22-03-03 20:16

"Henning S. Christiansen" <nospam-henning@mail.tdcadsl.dk> wrote in message news:<3e7c28ce$0$24622$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> "Thomas Borgen" <thomas@schutt.dk> skrev i en meddelelse
> Takker for svaret. Mon ikke Lars skriver her når den er solgt det ville vel
> være logisk at det var sælgeren der skrev det

> men

Jeg bekræfter hermed at Donglen er solgt til Rasmus og Thomas.Tak for budene,hygge

Mvh. Lars