spørgsmål ang Nokia 3310
Fra : Bandit

Dato : 18-03-03 05:30

Jeg har købt en billig nokia på nettet, men den er låst...... jeg har ikke
fået nogle papir på telefonen, så den kunne jo igrunden godt være "varm"..
men hvis jeg sender den ned til simlock.dk ,hvad gør de så ? chekker de om
den er varm eller ?

Fra : René - Simzonen.dk

Dato : 18-03-03 09:11

> [...]
> men hvis jeg sender den ned til simlock.dk ,hvad gør de så ? chekker de om

Nej, det gør de ikke.. Men husk at du selv har ansvaret for om den er varm.
Det er næsten lige så 'slemt' at købe en stjålet telefon, som det er at
stjæle den. Husk det!

René
SimZonen.dk
- Unlock af mobiltelefoner, til konkurrence dygtige priser!

Fra : Bandit

Dato : 18-03-03 14:45

Hallo ... jeg ved jo ikke om den er stjålet, så lad vær med at døm mig.

Fra : Finn Rasmussen

Dato : 18-04-03 12:45

Hvis du har købt telefonen i den tro at den ikke var varm har du handlet i
god tro og kan derfor ikke straffes. Dette vil dog kræve at du kan
dokumentere at du har betalt hvad der nogenlunde svarer til markedsprisen
for en sådan telefon.

Mvh
Finn

Fra : Pjn

Dato : 18-04-03 13:49

"Finn Rasmussen" <finn-rasmussen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> god tro og kan derfor ikke straffes. Dette vil dog kræve at du kan
> dokumentere at du har betalt hvad der nogenlunde svarer til markedsprisen

Altså én krone ?

Pjn

Fra : helloo.dk

Dato : 18-03-03 14:03

> [...]
> men hvis jeg sender den ned til simlock.dk ,hvad gør de så ? chekker de om

Hvorfor sende telefonen? Er der ikke en unlocker hvor du bor? Så kan du få
den lavet mens du venter.. Kik på www.dkunlock.dk
Hilsen Dan

--
helloo.dk åbner de fleste telefoner med garanti for kun 100,- kr.
Gratis Ringtoner og Logo'er