Hjælp hvad gør jeg ? unlock 3310....
Fra : Kirsten Lehd

Dato : 17-03-03 16:03

Jeg har opsagt mit abb..og har modtaget unlockkoden og vejledning....men kan
ikke få skidtet til at virke....
Der står jeg skal pille simkort ud og så følge den vejledning.....
Men når simkortet er ude , spørger den kun efter det ????
der står man kun kan forsøge 3 gange og så blokeres den så jeg tør ikke
rigtigt eksperimentere.....
Jeg har prøvet at sætte mit nye kort i, tænkte den måske slet ikke er låst,
men den svarede ikke accepteret simkort ;-(

nogen der har prøvet og kan fortælle hvad jeg gør ?
mvh Kirsten

Fra : Helmut Lotti

Dato : 17-03-03 16:12

"Kirsten Lehd" <¤@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der står jeg skal pille simkort ud og så følge den vejledning.....
> Men når simkortet er ude , spørger den kun efter det ????

Når der i telefonens display står "Indsæt SIM-kort" skal du taste:

#pw+UNLOCKKODE+1

p: tre tastetryk på *
w: fire tastetryk på *
+: to tastetryk på *
UNLOCKKODE: den 10-cifrede kode dit teleselskab har udleveret!
Det tæller kun som et forsøg, hvis du indtaster helesekvense og koden bliver
afvist.

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 17-03-03 16:38

"Helmut Lotti" <HelmutL@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> UNLOCKKODE: den 10-cifrede kode dit teleselskab har udleveret!
> Det tæller kun som et forsøg, hvis du indtaster helesekvense og koden

Hej og mange tak for dit svar.....men når jeg gennemfører dette ender jeg
også med et svar om at jeg skal indsætte kortet ? og min brugervejledning
fortæller mig der skal stå ( SIM not restrictet)
??
mvh Kirsten

Fra : Helmut Lotti

Dato : 17-03-03 16:43

> Hej og mange tak for dit svar.....men når jeg gennemfører dette ender jeg
> også med et svar om at jeg skal indsætte kortet ? og min brugervejledning
> fortæller mig der skal stå ( SIM not restrictet)

UPS, der sneg sig en lille mangel ind.
Sekvensen er som følger:

#pw+UNLOCKKODE+1#

Sekvensen begynder og slutter med #!
Så skulle det meget gerne virke!
Telefonen vil som du selv skriver komme med meddelelsen "SIM restriction
off" hvis du har indtastet korrekt!

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 17-03-03 16:46

"Helmut Lotti" <HelmutL@ofir.dk> skrev i en meddelelse news:3e75ed07$0$177!

> Med venlig hilsen
>
> Helmut Lotti

Så bliver jeg nødt til at foretage mit sidste og 3 forsøg ;-(( jeg er måske
ikke hurtig nok på tasterne ???
men tak for hjælpen..
mvh Kirsten

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 17-03-03 16:50

"Helmut Lotti"

Tak for hjælpen det lykkedes i sidste forsøg )

Venligst Kirsten

Fra : Helmut Lotti

Dato : 17-03-03 16:58

> Tak for hjælpen