unlock og opdatering
Fra : -=Klatmaler=-

Dato : 17-03-03 07:11

Jeg skal have opdateret min tlefon det er en nokia 3310, hvad for nogen
programmer skal jeg bruge og hvor kan jeg hente opdateringen til telefonen?

har også en 3410!

håber i kan hjælpe mig!

Michael Nielsen

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 17-03-03 12:03

Det var en god idé lige at skrive hvilke kabler du har?

· Esben Sunddal Hansen
· www.Fluii.Frip.dk/?side=Nokia

Fra : -=Klatmaler=-

Dato : 18-03-03 16:42

jeg har et data kapel!
et fra Thansen!
det passer til telefonen, også med det softwere der føgler med!

michael nielsen

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 18-03-03 18:52

Du skal have et flasher-kabel (til printer-porten) for at ligge nye software
ind..

Datakablet kan bruges til at ligge logoer/ringetoner ind...