CM4 på dansk
Fra : ArJo

Dato : 27-03-03 15:56

Hej

Efter spilpriser.dk er der flere der har CM4 på lager. Men på deres
repektive sider står der intet om hvilken udgave det er.
Er den mon den "engelske" udgave og den danske kommmer så senere?? Har
det ikke været sådan de andre år også???

mvh og pft
ArJo

Fra : Nicolai

Dato : 27-03-03 16:13

> Er den mon den "engelske" udgave og den danske kommmer så senere?? Har
> det ikke været sådan de andre år også???

Helt korrekt.

Fra : ArJo

Dato : 27-03-03 16:36

'Nicolai' havde følgende at sige :

> Helt korrekt.

Nogen release dato på den danske udgave???

pft og mvh
ArJo

Fra : ArJo

Dato : 27-03-03 18:08

'ArJo' havde følgende at sige :

> Nogen release dato på den danske udgave???
>
> pft og mvh
> ArJo

Skrev lidt rundt og fik følgende svar :

Hej

Den dansk sprogede udgave udkommer først om 14 dage fordi Eidos ikke
kunne få oversættelsen færdig... så nej det er desværre den engelske
udgave vi sælger indtil den anden kommer! Vi holder natåbent i vores
butik i Århus i nat klokken 24.00 hvis det har interesse!

Med venlig hilsen
Salgs- & Indkøbskonsulent
Multi Media ProShop ApS

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 27-03-03 18:55

"ArJo" <not@to.know> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er den mon den "engelske" udgave og den danske kommmer så senere?? Har
> det ikke været sådan de andre år også???

Jeg har hørt noget om, at man ved at bruge en af de første patches der kom
EFTER spillet også gav den danske version.... Men jeg ved det ikke med
sikkerhed!

Mvh.
Lars

Fra : Emil Jensen

Dato : 27-03-03 23:48

> Jeg har hørt noget om, at man ved at bruge en af de første patches der kom
> EFTER spillet også gav den danske version.... Men jeg ved det ikke med
> sikkerhed!

Jeg forudbestilte CM3 engang, og jeg fik den da også nogle dage før de
danske butikker. Både den jeg bestilte og den første omgang af CM3 i de
danske butikker var den engelske version med kun de højest priorieterede
sprog som engelsk, tysk, fransk, spansk osv. Nogle uger senere kom den
skandinaviske version med norsk, svensk og dansk oveni.

Det interessante var, at jeg via en officiel patch som primært opdaterede
spillet (justeringer og evt fjernede bugs), fik jeg de skandinaviske sprog
oveni. Det håber jeg også sker med CM4.

Mvh

Emil