Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sony eller Canon
Fra : Thomas Schmidt

Dato : 25-03-03 21:19

Hej alle,

Jeg er nybegynder indenfor digital kamera, og står foran indkøb af mit
første kamera i prisområdet 3500 kr.

Efter at have læst en del tests på nettet har jeg fundet to modeller, der
generelt får gode anmeldelser og som ser ganske fornuftige og robuste ud.

Det drejer sig om Canon Digital IXUS v3 og det nye Sony CyberShot DSC-P72.

Kan nogen af jer hjælpe med informationer eller erfaringer, der vil gør
valget imellem de to modeller lettere?
Som udgangspunkt hælder jeg mest til Sony P72 - mest fordi det er den nyeste
model.

Mvh.
Thomas

Fra : paul

Dato : 25-03-03 22:16

Går man op i lækker design skal man kigge på Sony. Vil man have mest teknik for pengene
er Canon et godt bud tror jeg.
Forresten er der lige kommet en ny canon, powershot A70, som kan tage 30 sek videoklips
i 640x480 pixels. Eller 3 minutter i mindre format.
De ser godt ud på en TVskærm.

Fra : Bigfoot Ranger

Dato : 26-03-03 11:42

SONY......!!!!!!

Fra : Michael Holm

Dato : 26-03-03 15:35

Canon selvfølgelig.

--Michael

Fra : Morten

Dato : 26-03-03 18:45

> Canon selvfølgelig.

Om ikke andet så fordi de ikke bruger en ulækker memory stick ;)

Mvh
Morten