Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
foto.jubii lidt oversmart
Fra : paul

Dato : 25-03-03 20:55

Når man sammenligner med Merlin hvor startgebyret er 10kr uanset antal billeder får man
hos Jubii at vide:
'der pålægges et gebyr på 20kr ved færre end 20 billeder'

Men det viser sig at gebyret stadig er der ved f.eks 21 billeder: 19kr....

Fra : Peter Holm

Dato : 25-03-03 21:22

"paul" <getpaul@NOSPAMget2net.dk> wrote in message
> [...]
> 'der pålægges et gebyr på 20kr ved færre end 20 billeder'
>
> Men det viser sig at gebyret stadig er der ved f.eks 21 billeder: 19kr....

Må jeg foreslå at du prøver http://int.pixum.com
Her for du den bedste kvallitet (jeg har prøvet 5-7 forskellige steder, bla
Japan, PhotoCare - både net og i butikken, Jubii, Opasia)
Deres priser er så absolut ikke skræmmende.
Du for 10 gratis foto første gang - man betaler vist 1 euro i porto for dem.

Peter

Fra : *trads*

Dato : 25-03-03 22:17

Jeg brugte www.bilka.dk
1,90kr / billed + 10kr i opstart.
Kanone billeder - Kanon Kvallitet - MEGET tyk foto parpir.
Fik samtidig fremkalt en alm. rulle film . Og når man sammenligner
billederne er de MEGET bedre dem jeg sendte ind via mail som digital.