THE X-FILES: Complete 3rd Season DVD set a~
Fra : JSMadsen

Dato : 20-03-01 15:29

DVD File har gjort det igen, anmeldt en DVD udgivelse et godt stykke tid før release date.
Boksen bliver udgivet 8. maj, og har en bunke godt xtra materiale!
8 slettede scener, kommentarspor på 2 afsnit, TV promos, featurettte's + meget mere!
http://www.dvdfile.com/software/review/dvd-video_3/xfiles_seasonthree.htm

Boksen er klart billigst hos http://www.absound.ca/music/dvd/dvd.html
og jeg har kun gode ting at sige om A&B Sound, ingen problemer med dem.

--
/JSMadsen
http://www.dvd-basen.dk/ - links til 20.000+ DVD anmeldelser!

Fra : N/A

Dato : 20-03-01 23:24

Fra : RANielsen.

Dato : 20-03-01 23:24

"Brian Nielsen" <bn73@worldonline.dk> skrev:
> Yep, og denne gang skulle billedkvaliteten være iorden!
> Jeg var bestemt ikke imponeneret over billedkvaliteten på 2nd Season
DVD
> sættet...

Bare den forbedrede billede kvalitet ikke bare skyldtes den ringere
indhold. Jeg kan ikke huske om Season 3 stadig holder, men season 1 og 2
frembragte en helt fin stemning selvom billedet til tider mindede om et
monokromt skærmbillede.... mon det var bevist !?

Pris hos www.absound.ca inkl.. Moms 25% og 3,5% told = 785,62.
Porto = 161,72
I alt hvis den bliver snuppet = 947,34
Hvis vi er 3, så kan vi hver især spare 40,- i porto, men det kræver jo
at vi ikke skal videre sende den med post Danmark.

Nogen billigere ??

--
Rasmus.

Fra : Ask Bjoern Hansen

Dato : 25-03-01 01:44

"JSMadsen" <JSMadsen@www.email.com> writes:

> Boksen er klart billigst hos http://www.absound.ca/music/dvd/dvd.html
> og jeg har kun gode ting at sige om A&B Sound, ingen problemer med dem.

uh, den er da $10 billigere hos Amazon. ($105 istedet for $115).

- ask

--
ask bjoern hansen - http://ask.netcetera.dk/

Fra : Ole Kofoed

Dato : 25-03-01 09:38

Ask Bjoern Hansen skrev i meddelelsen ...

>uh, den er da $10 billigere hos Amazon. ($105 istedet for $115).

Du kar kigget på prisen i canadiske dollar, den koster US $78.22 hos
A&B.

Mvh.

Ole

Fra : Martin Rix

Dato : 25-03-01 13:45

> Du kar kigget på prisen i canadiske dollar, den koster US $78.22 hos
> A&B.

Den koster kun 73.36 USD hos TAU (TotalActionUniverse)

Mvh
- Martin Rix

Fra : RANielsen.

Dato : 25-03-01 22:03

"Martin Rix" <mrix@jubiipost.dk> skrev:

> Den koster kun 73.36 USD hos TAU (TotalActionUniverse)

Men det er billigere for os Danskere at handle i CAD, derfor er AB måske
stadig de billigste.

--
Rasmus.

Fra : Martin Rix

Dato : 25-03-01 22:33

> Men det er billigere for os Danskere at handle i CAD, derfor er AB måske
> stadig de billigste.

TAU ligger også i Canada og er også billigere i CAD, men underligt nok
ikke ligeså meget.....

Min erfaring er iøvrigt at det er bedst at betale med USD i canada. Det
narrer nogle gange tolderne. De ser at bakken er fra Canada og regner
derfor med at beløbet er i CAD, som jo er mindre værd. Derved slipper man
billigere i told. Det har jeg ihvertfalkd prøvet et par gange

Mvh:
- Martin

Fra : RANielsen.

Dato : 25-03-01 23:07

> [...]
man
> billigere i told. Det har jeg ihvertfalkd prøvet et par gange

Det har jeg stadig til gode, jeg har nu også kun modtaget en pakke
indtil nu. Jeg venter pt. på en pakke fra A&B Sound og en pakke fra DVD
Box Office.

Jeg skulle nok prøve at nøjes med 1-2 film pr. pakke, men så kan A&B
ikke længere svare sig, hvis man vil være på den sikre side.

--
Rasmus.

Fra : Ole Kofoed

Dato : 26-03-01 00:42

RANielsen. skrev i meddelelsen ...
> [...]
>
>Jeg skulle nok prøve at nøjes med 1-2 film pr. pakke, men så kan A&B
>ikke længere svare sig, hvis man vil være på den sikre side.

Jeg tror nok at DVD-Boxoffice sender dem enkeltvis, lige meget hvor
mange du bestiller. Men jeg er spændt på om de slipper igennem, jeg
holdt op med at handle hos dem da næsten alle deres forsendelser blev
snuppet, men det kan være de har ændret forsendelses metode i det
seneste års tid?
Jeg læste i news:uk.media.dvd at nogle af deres forsendelser nu kommer
igennem et andet europæisk land end England, men det er måske kun for de
engelske kunder..

A&B har en del gode titler det godt kan betale sig at købe enkeltvis, de
ligger nemlig på CAN$14.99 (79 kr), altså lige under bagatel grænsen på
80 kr. hvor man ikke skal betale told/moms, men desværre ser det ud til
at næste måneds toldkurs for den canadiske dollar ser ud til at stige
(bliver fastsat på onsdag efter Nationalbankens kurs) og så kan det jo
være ligemeget.

For at se hvilke titler det drejer sig om kan man gå ind på
http://www.dvdpricesearch.net/cgi-bin/dvdhtml2 og vælge:

Search by: Price less than 10.20 at A&B Sound

Mvh.

Ole

Fra : RANielsen.

Dato : 26-03-01 17:56

"Ole Kofoed" <cowfeet@email.dk> skrev:

> [...]
> holdt op med at handle hos dem da næsten alle deres forsendelser blev
> snuppet, men det kan være de har ændret forsendelses metode i det

Hjælp mig nu lidt med at blive i den gode tro.

Der var da en gut i news:dk.marked.privat.tv+video.dvd som hævdede at
alle de film han havde købt igennem dvdboxoffice var gået lige igennem
de fedtede fingre på Post Danmarks T&S medarbejdere.

Jeg håber sgu det passer, jeg trænger til nogle billige DVD film.

DVD priserne i Danmark er jo efterhånden på højde med Laserdisc priserne
anno 1998.

--
Rasmus.