Scooter selvbyg
Fra : Henrik Z

Dato : 25-03-03 21:28

Er der nogle her i gruppen der kan fortælle mig hvilken motor der bruges til
en undervands scooter eks http://www.silent-submersion.com
http://www.gavinscooters.com/ det som jeg er interesseret i er omdrejninger
/ ydelse eller et navn så jeg kan finden dem på nette.
Jeg har hørt om viskermotoren fra lastbiler , er der nogle der har erfaring
i dette.?
Da jeg vil fremstille nogle seriøse undervands scootere, er jeg meget
Interesseret i oplysninger, der gør at projektet ikke bliver alt for
omstændigt.

Mvh
Henrik Zebis
www.z-diving.dk
mail@z-diving.dk
Fremstilling af lygter,linehjul mm

begin 666 Henrik Zebis (Z-DIVING).vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..EIE8FES("A:+41)5DE.1RD[
M2&5N<FEK#0I&3CI(96YR:6L@6F5B:7,@*%HM1$E624Y'*0T*14U!24P[4%)%
M1CM)3E1%4DY%5#IM86EL0'HM9&EV:6YG+F1K#0I2158Z,C P,S S,C54,C R
1.# X6@T*14Y$.E9#05)$#0H`
`
end

Fra : Allan Hansen

Dato : 25-03-03 22:05

"Henrik Z" <mail@z-diving.dk> skrev i en meddelelse
> Interesseret i oplysninger, der gør at projektet ikke bliver alt for
> omstændigt.

Blot en tanke, hvad nu hvis motoren var en trykluftboremaskine der blev
drevet med luft fra en 15 l flaske med 200 Bar.

Allan Hansen

Fra : Tigergutt1

Dato : 25-03-03 23:26

"Allan Hansen" <REMOVETHISenghans@post.cybercity.dk> skrev i melding

> Blot en tanke, hvad nu hvis motoren var en trykluftboremaskine der blev
> drevet med luft fra en 15 l flaske med 200 Bar.
>
> Allan Hansen

He he,. ,,,, se for deg en freeflow !!!!!

Men alvorlig,,, jeg tror det ville bli en h... masse bobler. Ihvertfall
hvis man skulle bruke en slik borremaskin.

Men hva hvis man brukte et stempel til å drive en propellaksling, og på den
måte fik større utnyttelse av trykket i flasken????

Det er ihvrtfall en masse potensiell energi i en trykkluftsflaske. Noen som
har tall i Watt-timer?

Fra : Søren Arnvig

Dato : 26-03-03 00:39

"Allan Hansen" <REMOVETHISenghans@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "Henrik Z" <mail@z-diving.dk> skrev i en meddelelse
>
> Blot en tanke, hvad nu hvis motoren var en trykluftboremaskine der blev
> drevet med luft fra en 15 l flaske med 200 Bar.

Samme princip som i gamle torpedoer.
Det giver bare en allehelvedes masse bobler.

Søren Arnvig

Fra : Henrik Manley

Dato : 26-03-03 07:29

> Blot en tanke, hvad nu hvis motoren var en trykluftboremaskine der blev
> drevet med luft fra en 15 l flaske med 200 Bar.

Effekten aftager med dybden så el er nok bedre.

--
Henrik Manley
http://bends.dk email: m@nley.dk

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 26-03-03 01:43

Henrik Z:

> begin 666 Henrik Zebis (Z-DIVING).vcf
> BEGIN:VCARD
> VERSION:2.1
> N:Zebis (Z-DIVING);Henrik
> FN:Henrik Zebis (Z-DIVING)
> EMAIL;PREF;INTERNET:mail@z-diving.dk
> REV:20030325T202808Z
> END:VCARD

Ved du ikke nok lade være med at vedhæfte kontaktkort på
nyhedsmeddelelser?

--
Peter Fjelsten Salg af DIR udstyr <http://www.dktechgear.dk/>
DIR-DK, EKPP Læs om ekstrem huledykning <http://www.ekpp.org/>

Fra : Henrik Z

Dato : 26-03-03 15:16

Hej Peter

Jeg kom til at trykke på den forkerte knap ( under indsæt )
Men tak for dit velmenende råd.

Peter Fjelsten <nospam@adr.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns934A116DDD90Cfjelsten@194.255.237.194...