Cobra computer resetter periodisk
Fra : news.tele.dk

Dato : 24-03-03 11:44

Jeg købte en Suunto Cobra computer sidste forår, og den virkede perfekt de
første 25-30 dyk. Derefter begyndte den at nulstille dato og tid til lørdag
den 1 januar 2000 kl 18.00 hele tiden. Jeg går ud fra at den bruger tiden
til at beregne overflade intervallet med, så det er ret vigtigt at den er
sat korret.

Computeren var til service i Finland for et par måneder siden, og kom
tilbage med besked om at ingen fejl var fundet, og at batteriet var skiftet.

Nu er jeg lige kommet tilbage efter en 5 dags live-aboard tur til Rødehavet,
og jeg har indstillet dato og tid ca 25 gange! Pisse irriterende.

Nu logger computeren heller ikke alle dykene! Jeg havde 18 dyk, og den har
kun registreret 10.

Jeg har quick-connect, så den er altid med i håndbagagen når jeg flyver.

Er der andre der har haft lignende problemer?

mvh
Rene