Apex TX100 og Nitrox
Fra : Karsten Thygesen

Dato : 21-03-03 11:53

Hej

Jeg er den lykkelige ejer af et nyt Apex TX100 første+andet trin.

Nærmest tilfældig sad jeg og bladrede i manualen og støder på, at de
fraråder brug af nitox over 23.5%.

Hvad gør man så? Skal man tage de seriøst eller er der ikke noget
problem i at benytte op til EAN40?

Karsten

Fra : Henrik Leegaard Hans~

Dato : 21-03-03 12:33

> [...]
> fraråder brug af nitox over 23.5%.
>
> Hvad gør man så? Skal man tage de seriøst eller er der ikke noget

Det er intet problem at anvende din reg op til EAN40, og personligt bruger
jeg mine Apexs tit til 100% og kender mange der gør det uden problemer.
Og det er ikke specielt NITROX regs. eller hvad de nu finder på at kalde
dem.

Henrik Leegaard Hansen