Kutter Langeland
Fra : lp

Dato : 20-03-03 15:50

Hey NG

Vi var sidste sommer ude og dykke med en kutter der arrangerede ture ved
Langeland.

Kaptajnen var en rutineret dykker (guldsmed vistnok) som havde styr på det
hele.
Nu vil vi gerne i kontakt med ham, for evt. at arrangere en tur dertil igen

Er der nogen, der kan hjælpe mig/os med et telefonnummer. (måske hed
kutteren Felix eller deromkring)

Mvh
Lars

Fra : Søren Reinke

Dato : 20-03-03 19:23

> [...]
igen

> Er der nogen, der kan hjælpe mig/os med et telefonnummer. (måske hed

Med fare for at blive beskyldt for reklame, vil jeg foreslå du kontakter

Dykkercenter Langeland
62 51 14 44

De har meget godt kendskab til farvandet.

Søren Reinke Rescue Diver Fjern ihsyd fra email
http://www.dykkercenterlangeland.dk
Danmarks hyggeligste Pinse Træf 6-9 Juni

Fra : lp

Dato : 21-03-03 11:52

Hej Søren

Vi dykkede sidste år også med Dykkercenter Langeland, men det er ikke muligt
at dykke dekompressionsdykning med dem på grund af deres regler.
Derfor vil vi hellere ud med en kutter, hvor alle fra vores klub
(PADI/CMAS/NASE) kan dykke som de er uddannet til, under vores fælles
sikkerhedsregler.

Tak for tippet.

Mvh
Lars, dykkerklubben AIR365

Fra : Søren Reinke

Dato : 23-03-03 19:33

"lp" <lpd@tiscali.dk> wrote in message
> Hej Søren
>
> Vi dykkede sidste år også med Dykkercenter Langeland, men det er ikke
muligt
> at dykke dekompressionsdykning med dem på grund af deres regler.

Jeg tør ikke svare på hvordan det var sidste år, men jeg ved at i år er det
intet problem.

Det eneste der kræves er at dykkerlederen på turen, kender jeres
dykkertider, og de skal selvfølgelig overholdes ligesom hvis man hvad Padi,
Nase osv dykker.

> Derfor vil vi hellere ud med en kutter, hvor alle fra vores klub
> (PADI/CMAS/NASE) kan dykke som de er uddannet til, under vores fælles
> sikkerhedsregler.

Nul problemo :)

God dykning.

Fra : lp

Dato : 23-03-03 19:49

Hej Søren

Det lyder godt!!

(Havde næsten (!) lyst til at starte en tråd omkring hvor mange
dykkercentre/klubber/etc, der respekterer dette, men vil lade den ligge, da
den nok 100% har været diskuteret før herinde).

Bedste hilsner
Lars, AIR365

Fra : Søren Reinke

Dato : 23-03-03 20:29

> Hej Søren
>
> Det lyder godt!!

Jamen så kan det være vi ses til sommer, jeg skal helt klart dykke der ovre,
faktisk allerede næste weekend (i våddragt, jeg fryser allerede :))

> [...]
da
> den nok 100% har været diskuteret før herinde).

Ja det kunne være fristende, men vi ved vist begge hvilken gang mudder
svineri vi ender op med.

Fra : Michael & Yvonne Han~

Dato : 21-03-03 18:55

"lp" <lpd@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hej lars du har ret i at kutteren hedder Felix
> ejeren hedder verner møller og kan kontaktes på 54924700 / 40139200
michael hansen