Ponyflaskefastgørelse
Fra : Kristoffer Gravgaard

Dato : 20-03-03 02:11

Er der nogen af jer, der har erfaringer med gode systemer til at
fastgøre en ponyflaske på hovedflasken. Meget gerne et system, der
ikke kræver spændbånd. Gerne også anbefaling af, hvor man kan købe det
til en god pris.

Jeg har overvejer A.P. Valves stropsystem. Kender I det?

Mvh Kristoffer

Fra : Søren Arnvig

Dato : 20-03-03 07:28

"Kristoffer Gravgaard" <krgr@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til en god pris.
>
> Jeg har overvejer A.P. Valves stropsystem. Kender I det?

Jeg startede med at bruge AP-stropperne, men det var træls at skifte
dem over på en anden flaske. Nu har jeg g-snap på de flere
af mine flasker, og kan hurtigt skifte pony'en over til næste dyk.

Jeg har været meget tilfreds med G-snap som jeg har brugt i snart 4 år.
Den eneste forbedring jeg har lavet , er at lægge en lille klat silikone
i bunden af "hun"-delen, således at den ikke rasler.

Søren Arnvig

Fra : Jan Birk

Dato : 20-03-03 09:27

> Jeg har overvejer A.P. Valves stropsystem. Kender I det?

Jeg har brugt det i mange år og er ganske tilfreds. Nogle synes at
pony'en sidder og 'gynger' lidt, men på mit setup sidder det
tilfredsstillende (klemt mellem hovedflaske og BCS/Wing!

Jeg købte stroppen hos Bauer i Roskilde og gav vist nok (4-5 år siden)
omkring 200,-.

Mvh

Jan Birk