S: 2 stk 12 l flasker m. dobbeltudtag
Fra : Kaj Schneider

Dato : 18-03-03 23:11

Begge flasker skal tryprøves (første gang)
Begge dobbeltventiler er nye - den ene aldrig monteret.
Begge flasker er med fod og net.

kun samlet.
kr. 1000,-

Fra : Flemming Rubini

Dato : 18-03-03 23:34

Kaj Schneider <kaj_schneider@hotmail.com> wrote:

> Begge flasker skal tryprøves (første gang)
> Begge dobbeltventiler er nye - den ene aldrig monteret.
> Begge flasker er med fod og net.
>
> kun samlet.
> kr. 1000,-

Hvilket fabrikat og flaskevægt?
Hvor i landet?

vh Flemming Rubini

--
Sælges helt nye Tortec 2X10 (2002) med ISO-manifold.
Spec.: 10,0 L; 230 bar; 13,0 Kg.

Fra : Søren Arnvig

Dato : 18-03-03 23:55

"Kaj Schneider" <kaj_schneider@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Begge flasker skal tryprøves (første gang)
> Begge dobbeltventiler er nye - den ene aldrig monteret.
> Begge flasker er med fod og net.
>
> kun samlet.
> kr. 1000,-

pr. styk ?

Søren Arnvig

Fra : Henning

Dato : 19-03-03 10:36

On Tue, 18 Mar 2003 23:54:45 +0100, "Søren Arnvig"
<venator@get2net.dk> wrote:

>"Kaj Schneider" <kaj_schneider@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>pr. styk ?

Mon dog? Idet han skriver "kun samlet" er der vel ingen grund til at
opgive stykpris?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk