Advarsel (mod DIR)
Fra : Klaus Christensen

Dato : 17-03-03 16:30

Inviter ikke Peter Fjelsten og/eller Rene Birk Laursen på besøg i
klubben!!!!

Du risikerer at blive træt af dit sportsdykkerudstyr.Efter glimrende
foredrag af ovenstående sætter jeg hermed mit udstyr til salg

Udstyret sælges til højeste bud pr. mail. Billeder, data, alder etc. kan
mailes hvis det ønskes:

- BCD, Seaquest Pro QD, str. ML, god som ny. Ny pris kr. 4.400 nu kr. 2.000

- Automater: To stk. Spiro Glacia Titan og et stk. octopus Glacia Titan. Ny
pris pr. stk. kr. 2.800 (octopus kr. 1.200) nu kr. 1.500. Meget pæn stand,
service overholdt. pr. stk. og 800 for octopussen.

- 15 liter faber med fod, håndtag, ventil og net. Pæn indeni og udenpå. Ny
pris ca. kr. 2.600 nu kr. 1.500.

- Evt. med salg af Suunto konsol eller Cobra... giv et bud.

Klaus Christensen, Holstebro

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 17-03-03 17:16

"Klaus Christensen" <klausc@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Du risikerer at blive træt af dit sportsdykkerudstyr.Efter glimrende
> foredrag af ovenstående sætter jeg hermed mit udstyr til salg

Men du er alligevel ikke blevet så overbevist at du giver dit udstyr væk?..
du må jo tænke på at du nu lokker en anden til købe dit stroke grej hehe :P

mvh
Jonas

Fra : Rene B. Laursen

Dato : 17-03-03 20:21

Hej Klaus

> [...]
>pris ca. kr. 2.600 nu kr. 1.500.
>
>- Evt. med salg af Suunto konsol eller Cobra... giv et bud.

Tak for de pæne ord.

Jeg beklager at foredraget kommer til at koste dig penge

Sig til hvis du skal have lidt hjælp.

Med venlig hilsen

Rene B. Laursen